Uspešno se je zaključila jesenska iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti delili iPROMovi strokovnjaki Miloš Suša, Andraž Turel in Igor Mali. Na dogodku je predaval tudi Matjaž Robinšak iz Valicona, na okrogli mizi, ki jo je povezoval Primož Hvala, pa so mnenja delile Tamara Lesjak (LifeClass), Romana Stare (Goodyear) in Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava).
iPROM Akademija je tokrat potekala v luči nove resničnosti, ki je popolnoma preoblikovala vedenje potrošnika. Akademijo sta s predavanjem odprla Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, in Andraž Turel, mlajši svetovalec v marketingu, ki se strinjata, da je spletno poslovanje za blagovne znamke postalo obvezno. Miloš je poudaril, da je ključno, da oglaševalci na digitalno okolje gledajo celostno, Andraž pa je kot vedno aktualen trend v digitalnem oglaševanju omenil inovativnost.
Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je predavanje začel s trditvijo, da v večini podjetij digitalizacije niso pospešili niti strokovnjaki za tržno komuniciranje niti direktorji niti ambiciozni vodje razvoja. Na preskok v digitalizaciji je vplival ravno covid-19. Igor je na predavanju pojasnil, da so za digitalizacijo ključni podatki, ki predstavljajo osnovo za izgradnjo podatkovnih silosov in drugih naprednih rešitev.
Matjaž Robinšak iz Valicona je v svojem predavanju razmišljal o tem, kaj smo se naučili v zadnjih 170 dneh, in o tem, kje imamo priložnosti in predvsem kje smo lahko boljši. Prepričan je, da se v času krize oglaševalci ne smejo umakniti, saj sta varčevanje in umik zanje lahko pogubna.
O tem, kako so se različna podjetja odzvala na pandemijo, je Primož Hvala na okrogli mizi govoril s Tamaro Lesjak (LifeClass), Romano Stare (Goodyear) in Rinaldo Klemenčič (Zavarovalnica Sava). Sogovornice so povedale, da so po prvem šoku sledili proaktivnost in načrti za prilagoditev poslovanja novi resničnosti.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina oktobra 2020: iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021 (str. 90).