Pred desetimi leti o glasovnem iskanju ni bilo veliko govora, počasi pa glas nadomešča tipkanje, ki je pri iskanju kraljevalo dolga leta. Glasovno iskanje bo tako še nekaj časa na stranskem tiru in ne bo popolnoma nadomestilo iskanja v klasičnem smislu, navaja raziskava SUMO Heavy.
V zadnjih letih je med marketinškimi strokovnjaki ogromno govora o glasovnem iskanju in pametnih zvočnih asistentih, ki naj bi nadomestili iskanje. Vseeno pa raziskava SUMO Heavy razkriva, da takšnega scenarija (vsaj) zaenkrat še ni na vidiku.
Glasovno iskanje v Združenih državah Amerike aktivno uporablja le 30 odstotkov vseh sodelujočih v raziskavi. Raziskava SUMO Heavy je razkrila tudi, da glasovnega iskanja še nikoli ni uporabljalo 46 odstotkov vprašanih, 19 odstotkov vprašanih pa glasovno iskanje uporablja le redko. Rezultati raziskave pa vseeno niso negativni, saj se uporaba glasovnega iskanja iz leta v leto povečuje.
Skoraj polovica glasovnega iskanja se odvije na pametnih telefonih, z 18-odstotnim deležem pa sledijo pametni asistenti. Na tretjem mestu se nahaja glasovno iskanje na namiznih računalnikih, sledita pa še glasovno iskanje v avtomobilih in iskanje prek nosljive tehnologije.
Raziskava SUMO Heavy je poleg naštetega preučevala tudi uporabo glasovnega iskanja na operacijskih sistemih iOS in Android. Kljub Googlovemu trudu za promocijo njihovega asistenta Google je Apple tokrat dobil bitko. Delež aktivnih uporabnikov na sistemu iOS je v primerjavi z Androidom kar za nekaj odstotkov višji. Medtem ko je na sistemih iOS aktivnih 44 odstotkov uporabnikov, je na sistemih Android aktivnih le 28 odstotkov uporabnikov.
Kljub temu, da glasovnega iskanja in pametnih asistentov še ne uporablja celotna populacija, pa to še ne pomeni, da lahko marketinški strokovnjaki to tehnologijo popolnoma prezrejo in jo izločijo iz strategij. Gre za pomembno tehnologijo, ki bo v prihodnosti še naprej spreminjala način interakcij ljudi z napravami in posledično tudi z blagovnimi znamkami.