Rezultati raziskave AdEx 2023 potrjujejo, da slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »najprej digitalno«, je aktualne številke komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu v članku za Marketing magazin.
IAB Europe v raziskavi AdEx Benchmark 2023 ugotavlja, da evropski trg digitalnega oglaševanja vztrajno raste in uspešno kljubuje globalnim izzivom. Tudi v Sloveniji je ta trend vse bolj prisoten; med drugim se vse več podjetij označuje kot »digital first«, torej da med vsemi komunikacijskimi kanali največ pozornosti namenjajo prav digitalnemu oglaševanju, je v uvodu članka AdEx 2023: Več kot 10-odstotna rast evropskega trga digitalnega oglaševanja zapisala Kaja Kovič, novinarka Marketing magazina.
»Slovenski trg je v lanskem letu tako zabeležil 7,4-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje; vrednost trga digitalnega oglaševanja je ocenjena na 78 milijonov evrov, kar je sicer najmanj med vsemi državami EU. Prikazno oglaševanje v Sloveniji je »težko« 48 milijonov evrov (na Hrvaškem 113 milijonov in v Srbiji 70 milijonov). Rast v sosednjih državah je bila na področju prikaznega oglaševanja torej precej večja, poleg tega pa Slovenija sodi med 18 držav, ki vlagajo več kot 50 odstotkov oglaševalskih sredstev v prikazno oglaševanje, prav tako tudi Srbija in Hrvaška,« poroča MM.
Članek, ki komentira aktualne rezultate raziskave AdEx 2023, je pospremil tudi komentar rezultatov Andreja Ivanca, direktorja medijskega načrtovanja v družbi iPROM. Ivanec statistične podatke AdEx vidi kot potrditev, da se digitalnemu oglaševanju v Sloveniji namenja vse večji delež naložb in da tudi slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »digitalno najprej«, saj gre po iPROM-ovih in Valiconovih raziskavah v digitalno oglaševanje že več kot 50 odstotkov vseh oglaševalskih naložb.
Celoten članek objavljen v Marketing magazinu (MM 517-518, str. 92-93), si lahko preberete tukaj.