Andrej Ivanec se je z Marketing magazin pogovarjal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.
Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji se iz leta v leto vse bolj povečujejo, po mnenju sogovornikov pa v prihodnjem letu še ne bodo dosegle napovedanega prometa.
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, namreč pravi, da izsledki raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, ki jo je iPROM izvedel v sodelovanju z Valiconom v začetku letošnjega leta med 220 ključnimi odločevalci s področja trženja in oglaševanja, kažejo, da bodo slovenska podjetja v letošnjem letu digitalnemu oglaševanju namenila 17 odstotkov več sredstev kot v preteklem letu.
»Naložbe v sam zakup oglasnega prostora, ločeno od produkcije vsebin, v digitalnih medijih bodo zrasle za 29 odstotkov, v povprečju pa bodo znašale 342.000 evrov na oglaševalca,« pravi.
Navaja, da bodo slovenski odločevalci tako kot v preteklih tudi v letošnjem letu največ sredstev namenili trem ključnim stebrom digitalnega oglaševanja, in sicer prikaznemu oglaševanju (28 % vseh sredstev, namenjenih zakupu oglasnega prostora v digitalnih medijih), oglaševanju na družbenih medijih (20 %) in iskalnemu marketingu (18 %).
»Po načrtih odločevalcev za trženje in oglaševanje z začetka letošnjega leta bodo skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2020 presegle 70 milijonov evrov. Konkretne številke bodo znane v začetku prihodnjega leta,« je Ivanec še povedal za Marketing magazin.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina v rubriki Aktualno oktobra 2020 z naslovom 100 milijonov evrov za digitalno oglaševanje? Pretirano! (str. 12-13)