Vse več uporabnikov slovenskih spletnih medijev briše ali blokira piškotke

LJUBLJANA, 10.2.2006 V prvem mesecu letošnjega leta je 19 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev vsaj enkrat zbrisalo piškotke s svojih računalnikov, sedem odstotkov teh pa jih je blokiralo oziroma imelo…

Preberi več

iPROM v preteklem letu posredoval več kot 1,2 milijarde spletnih oglasov

LJUBLJANA, 12.1.2006 Podjetje iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – z oglasnim strežnikom iPROM AdServer – v preteklem letu uporabnikom slovenskih…

Preberi več

Avto Triglav stavil na spletno oglaševanje in zmagal

LJUBLJANA, 15.12.2005 Spletna oglaševalska akcija podjetja Avto Triglav, izvedena v oktobru in novembru, je dosegla izjemne rezultate. V oglaševalsko akcijo za novi Fiatov model Croma, ki je hkrati potekala prek…

Preberi več

Posodobljena navodila za izdelavo spletnih oglasov

LJUBLJANA, 8.11.2005 iPROM je na svojih spletnih straneh objavil dopolnjeno strokovno gradivo, namenjeno oglaševalskim agencijam in izdelovalcem spletnih oglasov. Z novimi navodili za pripravo spletnih oglasov iPROM poenostavlja proces izvedbe…

Preberi več

Nova spoznanja o navadah uporabnikov slovenskih spletnih medijev

Med najbolj aktivnimi uporabniki so tisti, ki za dostop do spletnih strani uporabljajo brskalnik Mozilla Firefox. Ti na mesec v povprečju pregledajo 147 slovenskih spletnih strani v primerjavi s…

Preberi več

Večpredstavne oglase vključuje že 36 odstotkov spletnih oglaševalskih akcij

»Uveljavljanje oglaševanja z naprednimi spletnimi oglasi v Sloveniji poteka v skladu s pričakovanji,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Veseli nas, da smo s platformo Media iPROM v…

Preberi več

Članice IAB uspešne pri uvajanju standarda za spletno merjenje

LJUBLJANA, 26.8.2005 Večina ameriških članic mednarodne organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB) bo do konca leta 2005 opravila s certifikacijskim procesom globalnega standarda za spletno merjenje. Štiri medijska podjetja so proces…

Preberi več

Merkur najbolj opažen spletni oglaševalec

LJUBLJANA, 22.6.2005 Merkurjevi spletni oglasi za spomladansko oglaševalsko akcijo “Vse kar si želim” so postavili novo mejo opaznosti oglasov na slovenskih spletnih medijih. Na osnovi raziskave, ki so jo izvedli…

Preberi več

Mozilla Firefox vse bolj priljubljen med uporabniki slovenskih spletnih medijev

iPROM v sklopu stalnega spremljanja tehnoloških značilnosti računalnikov, ki jih uporabljajo obiskovalci slovenskih spletnih medijev, s programsko opremo za spletno oglaševanje iPROM AdServer preverja tudi uporabo brskalnikov. Tako…

Preberi več

Prijazni in zabavni spletni video oglasi

LJUBLJANA, 11.5.2005 iPROM je predstavil nov format spletnega video oglasa, ki izkorišča prednosti vse širše uporabe širokopasovnih internetnih povezav. iPROMov novi format oglaševalcem nudi boljše možnosti za utrjevanje blagovnih znamk….

Preberi več

Arhiv