Deli

LJUBLJANA, 12.1.2006 Podjetje iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu - z oglasnim strežnikom iPROM AdServer - v preteklem letu uporabnikom slovenskih...

LJUBLJANA, 12.1.2006 Podjetje iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – z oglasnim strežnikom iPROM AdServer – v preteklem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredovalo več kot 1,2 milijarde spletnih oglasov, kar je 25 odstotkov več kot v letu 2004. S pomočjo programske rešitve iPROM AdServer so v letu 2005 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 424 oglaševalskih akcij s 1.186 različnimi spletnimi oglasi na skupno 372 spletnih straneh.

Oglasni strežnik iPROM AdServer predstavlja enega največjih projektov na slovenskem spletu. Programska rešitev, ki deluje na desetih povezanih strežnikih, je v letu 2005 v povprečju vsako sekundo zabeležila skoraj 200 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredovala 38 spletnih oglasov na sekundo. iPROM AdServer je dnevno komuniciral v povprečju z 216.500 uporabniki slovenskih spletnih medijev in vsak dan zabeležil vec kot 17 milijonov različnih interakcij.

Povprečno razmerje med vsemi prikazi in kliki pri klasičnih spletnih oglasih ostaja enako že tretje leto zapored in znaša 0,15 odstotka. Pri raztegljivih oglasih je razmerje nekoliko upadlo, z 0,21 odstotka leta 2004 na lanskih 0,20 odstotka. Razmerje med prikazi in kliki pri večpredstavnih “floating ad” spletnih oglasih se je dvignilo, saj je lanskoletno povprečje znašalo 5,5 odstotka v primerjavi s 5,1-odstotnim razmerjem v letu 2004. Format Media iPROMa “veliki lebdeči oglas” je imel v lanskem letu skoraj 60 odstotkov boljše razmerje med prikazi in kliki kot “mali lebdeči oglas”. Povprečno razmerje med prikazi in kliki za format Media iPROMa “mali lebdeči oglas” je namreč znašalo 4,3, za “veliki lebdeči oglas” pa 6,8 odstotka.

V letu 2005 so največji delež za spletno oglaševanje namenili v finančni in zavarovalniški panogi ter v telekomunikacijah, dobro so se oglaševala tudi trgovska podjetja. Precej za njimi, na četrtem mestu, je avtomobilska industrija. Najslabše pa so se odrezali v turizmu, saj so pristali na zadnjem mestu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing