Deli

LJUBLJANA, 26.8.2005 Večina ameriških članic mednarodne organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB) bo do konca leta 2005 opravila s certifikacijskim procesom globalnega standarda za spletno merjenje. Štiri medijska podjetja so proces...

LJUBLJANA, 26.8.2005 Večina ameriških članic mednarodne organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB) bo do konca leta 2005 opravila s certifikacijskim procesom globalnega standarda za spletno merjenje. Štiri medijska podjetja so proces že v celoti zaključila, trinajst podjetij pa se je zavezalo k izpolnitvi zahtev do konca leta 2005 oziroma začetka 2006. Pri usklajevanju smernic in oblikovanju standarda je s svojim znanjem in izkušnjami sodeloval tudi iPROM, ki nove določbe že od novembra 2004 uporablja v svoji programski rešitvi za distribucijo, ciljanje in sledenje spletnim oglasom, iPROM AdServer.

Smernice novega standarda so bile objavljene novembra 2004, kot odgovor na dolgoletno skrb tržnikov in agencij glede nujnosti standardizirane merilne metode. Te smernice vsebujejo natančne določbe za merjenje spletnih oglaševalskih akcij, ki je najpomembnejši podatek pri uvajanju skladnih in natančnih spletnih meritev pri različnih založnikih ter na različnih oglaševalskih strežnikih po svetu.

Vodilni svetovni ponudniki medijskih in tehnoloških rešitev za oglaševanje s spletnimi oglasi so pod okriljem organizacije IAB postavili vrsto mejnikov v oglaševalski industriji. Oblikovali so globalni meritveni standard, ki so ga sprejeli vsi ključni regulatorji spletne oglaševalske industrije v ZDA, Evropi, Aziji in Latinski Ameriki. Drugi mediji, kot so televizija, radio in revije, uporabljajo drugačne tehnike merjenja, odvisne od države in regije.

Podjetja, ki so že zaključila certifikacijski proces, so ameriški medijski giganti CNET Networks, Univision, Weather.com in Yahoo!. Med trinajstimi podjetji, ki so se zavezala, da bodo smernice sprejela do konca leta 2005 oziroma začetka 2006, so Walt Disney Internet Group, Forbes.com, MSN in NY Times.

O podjetju Interactive Advertising Bureau

Mednarodna organizacija Interactive Advertising Bureau (IAB) predstavlja prek 200 vodilnih interaktivnih podjetij, ki so aktivno udeležena in podpirajo interaktivno oglaševanje. Člani IAB obvladujejo 86 odstotkov spletnega oglaševanja v ZDA. IAB v imenu svojih članov določa in predlaga standarde, raziskuje učinkovitost spletnega oglaševanja ter izobražuje oglaševalsko industrijo glede interaktivnega oglaševanja. Dodatne informacije so na voljo na spletni strani www.iab.net.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja