Deli

LJUBLJANA, 26.8.2005 Večina ameriških članic mednarodne organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB) bo do konca leta 2005 opravila s certifikacijskim procesom globalnega standarda za spletno merjenje. Štiri medijska podjetja so proces...

LJUBLJANA, 26.8.2005 Večina ameriških članic mednarodne organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB) bo do konca leta 2005 opravila s certifikacijskim procesom globalnega standarda za spletno merjenje. Štiri medijska podjetja so proces že v celoti zaključila, trinajst podjetij pa se je zavezalo k izpolnitvi zahtev do konca leta 2005 oziroma začetka 2006. Pri usklajevanju smernic in oblikovanju standarda je s svojim znanjem in izkušnjami sodeloval tudi iPROM, ki nove določbe že od novembra 2004 uporablja v svoji programski rešitvi za distribucijo, ciljanje in sledenje spletnim oglasom, iPROM AdServer.

Smernice novega standarda so bile objavljene novembra 2004, kot odgovor na dolgoletno skrb tržnikov in agencij glede nujnosti standardizirane merilne metode. Te smernice vsebujejo natančne določbe za merjenje spletnih oglaševalskih akcij, ki je najpomembnejši podatek pri uvajanju skladnih in natančnih spletnih meritev pri različnih založnikih ter na različnih oglaševalskih strežnikih po svetu.

Vodilni svetovni ponudniki medijskih in tehnoloških rešitev za oglaševanje s spletnimi oglasi so pod okriljem organizacije IAB postavili vrsto mejnikov v oglaševalski industriji. Oblikovali so globalni meritveni standard, ki so ga sprejeli vsi ključni regulatorji spletne oglaševalske industrije v ZDA, Evropi, Aziji in Latinski Ameriki. Drugi mediji, kot so televizija, radio in revije, uporabljajo drugačne tehnike merjenja, odvisne od države in regije.

Podjetja, ki so že zaključila certifikacijski proces, so ameriški medijski giganti CNET Networks, Univision, Weather.com in Yahoo!. Med trinajstimi podjetji, ki so se zavezala, da bodo smernice sprejela do konca leta 2005 oziroma začetka 2006, so Walt Disney Internet Group, Forbes.com, MSN in NY Times.

O podjetju Interactive Advertising Bureau

Mednarodna organizacija Interactive Advertising Bureau (IAB) predstavlja prek 200 vodilnih interaktivnih podjetij, ki so aktivno udeležena in podpirajo interaktivno oglaševanje. Člani IAB obvladujejo 86 odstotkov spletnega oglaševanja v ZDA. IAB v imenu svojih članov določa in predlaga standarde, raziskuje učinkovitost spletnega oglaševanja ter izobražuje oglaševalsko industrijo glede interaktivnega oglaševanja. Dodatne informacije so na voljo na spletni strani www.iab.net.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja