Deli

iPROMovi podatki kažejo, da število uporabnikov brskalnika Microsoft Internet Explorer upada že drugo leto zapored. V začetku leta 2004 je bilo teh še 98 odstotkov, marca lani 88 odstotkov, v prvem mesecu letošnjega leta pa nekaj več kot tri četrtine. Šest odstotkov uporabnikov slovenske spletne medije pregleduje z drugimi brskalniki (Netscape, Opera, Safari …), trije odstotki pa za brskanje po spletu uporabljajo več brskalnikov hkrati.

Najnovejša iPROMova analiza je pokazala, da se število uporabnikov, ki brišejo ali blokirajo piškotke s svojih računalnikov, razlikuje glede na uporabljeni brskalnik. Med uporabniki slovenskih spletnih medijev najpogosteje brišejo ali blokirajo piškotke tisti, ki uporabljajo starejše različice brskalnika Internet Explorer, na drugem mestu so uporabniki Firefoxa, na tretjem pa uporabniki brskalnika Safari.

iPROM v sklopu stalnega spremljanja tehnoloških značilnosti računalnikov, ki jih uporabljajo obiskovalci slovenskih spletnih medijev, s programsko opremo iPROM AdServer preverja tudi tipe brskalnikov. Zajeti vzorec uporabnikov po standardu IAB (Internet Advertising Bureau) je januarja obsegal 864.000 obiskovalcev slovenskih spletnih medijev.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing