Deli

Med najbolj aktivnimi uporabniki so tisti, ki za dostop do spletnih strani uporabljajo brskalnik Mozilla Firefox. Ti na mesec v povprečju pregledajo 147 slovenskih spletnih strani v primerjavi s 107 stranmi, ki si jih v enem mesecu ogledajo uporabniki Microsoft Internet Explorerja 6. Uporabniki brskalnika Opera so na tretjem mestu z 88 ogledi strani na mesec.

Največ uporabnikov slovenske spletne medije obiskuje v torek, najmanj pa v nedeljo. Njihova aktivnost je skoraj enaka vse dni v tednu, obstajajo pa razlike glede na ure v dnevu. Tako so najbolj dejavni v poznih večernih in zgodnjih jutranjih urah, od 22. do 1. ure zjutraj, najmanj pa od 5. do 6. ure. Aktivnost se nato zlagoma povečuje do večera. Rahel upad je zaznati le med 20. in 21. uro.

S pomočjo orodja za distribucijo, ciljanje in sledenje spletnim oglasom iPROM AdServer pridobljeni podatki oglaševalcem pomagajo pri spoznavanju navad uporabnikov in služijo kot osnova za optimizacijo spletnih medijskih strategij. Analiza temelji na 950.000 uporabnikih, ki so v mesecu septembru dostopali do slovenskih spletnih medijev.

Kateri operacijski sistem imajo uporabniki slovenskih spletnih strani (v odstotkih) (vir: iPROM, september, 2005).

Število ogledov slovenskih spletnih strani na uporabnika (aktivnost) v enem mesecu glede na tip brskalnika (vir: iPROM, september, 2005).

Odstotek ogledov slovenskih spletnih strani na uporabnika (aktivnost) glede na ure dneva (vir: iPROM, september, 2005).

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja