iPROM predstavil novega izvršnega direktorja

Tako hitro, kot se svet spreminja danes, se še ni. Še posebej velja to za vse, kar ima predpono digitalno, tudi okolje, v katerem deluje podjetje iPROM.Funkcijo izvršnega direktorja…

Preberi več

iPROM lani posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov

iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AdServer uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih…

Preberi več

V Sloveniji na prvem mestu trdno zasidran Firefox

Priljubljenost Chroma še naprej raste
Ugotovitve tokratne analize kažejo tudi, da priljubljenost Googlovega brskalnika Chrome med slovenskimi uporabniki interneta še naprej strmo raste – glede na marčevsko analizo je namreč…

Preberi več

Aerodrom Ljubljana v šestih tednih prek spleta prodal 106 avtomobilov BMW serije 1

Z analizo vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta so v iPROM-u definirali ciljno skupino potencialnih kupcev. S pomočjo kombinacije večnivojskega vedenjskega, časovnega, tehnološkega in frekvenčnega ciljanja ter z izločanjem prekrivanja med…

Preberi več

Škoda z iPROM SlideStory AD do 6,34-odstotne interakcije z oglasom

iPROM SlideStory AD omogoča modularno združevanje več naprednih kreativ v zgodbo, ki jo uporabniku spletnega medija prikazuje na inovativen način. Napredne kreativne rešitve komunikacijske agencije PM, poslovni mediji, ki…

Preberi več

iPROM nadgrajuje klasično spletno oglaševanje

iPROM je kot novost v spletnem oglaševalskem prostoru predstavil nov oglasni format, ki ga bo tržil pod blagovno znamko iPROM SlideStory AD. S tem je nadgradil klasično spletno oglaševanje,…

Preberi več

iPROM AdServer: Oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev uporabnikov spleta

»V spletnem medijskem prostoru so različne oblike ciljanja trend. Zmogljivosti oglasnega prostora v rubrikah spletnih medijev, ki prinašajo dobre konverzije, pa so večkrat polno zasedene,« je povedal Simon Cetin,…

Preberi več

Googlov brskalnik Chrome v porastu

Firefox kljub upadu priljubljenosti glede na zadnjo izvedeno analizo avgusta lani ostaja na vrhu, in sicer s 40,5 odstotka v deležu med uporabniki. Sledi mu Internet Explorer z 39,7…

Preberi več

iPROM PagePeel AD™ – uspešen prodor na trg

»Direktnim naročnikom, agencijam in medijskim zakupnikom z novim konceptom trenutno omogočamo oglaševanje na slovenskem in hrvaškem trgu, še letos pa je načrtovana tudi širitev na druge trge EU in…

Preberi več

iPROM v preteklem letu s 30 odstotki več prikazanih oglasov

V letu 2010 so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah razdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z več kot 2,7 milijarde prikazov, sledi mu…

Preberi več

Arhiv