iPROM predstavil e-knjigo: Google AdWords za strateške marketinške mačke

V iPROM-u so pripravili knjižico, ki ponuja praktični vpogled v strateške vidike iskalnega marketinga. Namenjena je vodilnim delavcem v trženju in vsem, ki se na svoji poklicni poti srečujejo…

Preberi več

iPROM na kongresu Direkt 2012: Aerodrom Ljubljana in BMW Group Slovenija s sodobnimi pristopi na področju digitalnega oglaševanja

S pomočjo zakupa medijskega prostora na spletu, izvedenega z uporabo iPROMove programske opreme za inteligentno ciljanje, je v 6-tedenski akciji 106 vozil te znamke dobilo novega lastnika prek spleta.

Preberi več

S strateškim upravljanjem iskalnega marketinga do merljivih in boljših poslovnih rezultatov

Iskalni marketing je pomembno strateško marketinško orodje, ki s pravilnim, celostnim pristopom omogoča merljive doprinose k poslovnim rezultatom, je bila ključna teza prvega izobraževalnega dogodka, ki se je odvijal…

Preberi več

iPROM predstavil novega izvršnega direktorja

Tako hitro, kot se svet spreminja danes, se še ni. Še posebej velja to za vse, kar ima predpono digitalno, tudi okolje, v katerem deluje podjetje iPROM.Funkcijo izvršnega direktorja…

Preberi več

iPROM lani posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov

iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AdServer uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih…

Preberi več

V Sloveniji na prvem mestu trdno zasidran Firefox

Priljubljenost Chroma še naprej raste
Ugotovitve tokratne analize kažejo tudi, da priljubljenost Googlovega brskalnika Chrome med slovenskimi uporabniki interneta še naprej strmo raste – glede na marčevsko analizo je namreč…

Preberi več

Aerodrom Ljubljana v šestih tednih prek spleta prodal 106 avtomobilov BMW serije 1

Z analizo vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta so v iPROM-u definirali ciljno skupino potencialnih kupcev. S pomočjo kombinacije večnivojskega vedenjskega, časovnega, tehnološkega in frekvenčnega ciljanja ter z izločanjem prekrivanja med…

Preberi več

Škoda z iPROM SlideStory AD do 6,34-odstotne interakcije z oglasom

iPROM SlideStory AD omogoča modularno združevanje več naprednih kreativ v zgodbo, ki jo uporabniku spletnega medija prikazuje na inovativen način. Napredne kreativne rešitve komunikacijske agencije PM, poslovni mediji, ki…

Preberi več

iPROM nadgrajuje klasično spletno oglaševanje

iPROM je kot novost v spletnem oglaševalskem prostoru predstavil nov oglasni format, ki ga bo tržil pod blagovno znamko iPROM SlideStory AD. S tem je nadgradil klasično spletno oglaševanje,…

Preberi več

iPROM AdServer: Oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev uporabnikov spleta

»V spletnem medijskem prostoru so različne oblike ciljanja trend. Zmogljivosti oglasnega prostora v rubrikah spletnih medijev, ki prinašajo dobre konverzije, pa so večkrat polno zasedene,« je povedal Simon Cetin,…

Preberi več

Arhiv