Deli

iPROM je kot novost v spletnem oglaševalskem prostoru predstavil nov oglasni format, ki ga bo tržil pod blagovno znamko iPROM SlideStory AD. S tem je nadgradil klasično spletno oglaševanje, tako da je modularno združil več naprednih kreativ v zgodbo, ki jo prikazuje v tem inovativnem formatu. Napredne kreative z edinstveno podporo vseh digitalnih naročnikovih oglasnih gradiv lahko obsegajo animacijo, video, galerijo slik, nagradno igro, interaktivno igro, družabna omrežja in ostale predstavitvene strani. Sam oglasni format pa je lahko katerekoli standardne spletne oglasne dimenzije. iPROM je nov poslovni koncept z vpisom v register avtorskih del zaščitil za področje Evropske unije, hkrati pa za omenjeno področje registriral blagovno znamko iPROM SlideStory AD.

Video predstavitev formata iPROM SlideStory AD

iPROM SlideStory AD uporabnike z večkratnim ogledom oglasa ali lastno interakcijo popelje skozi celotno zgodbo, ki mu jo želi oglaševalec predstaviti. »Zgodbo je mogoče predstaviti z več elementi na način, da vzbudi kar največje zanimanje uporabnika, hkrati pa ohrani celovitost oglasnega sporočila,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Zaradi vse večje prisotnosti pametnih mobilnih naprav smo rešitev tehnološko razvili tako, da je izkušnja za te naprave kar najboljša. Sama interakcija z oglasom vsebuje podporo tako imenovanim tehnologijam zaslona na dotik,« je še povedal Cetin. Da je uporabniška izkušnja na mobilnih napravah najboljša, so v novem formatu vse združene napredne kreative opcijsko podprte tudi s tehnologijo HTML 5.

Format, ki je podprt s tehnologijo iPROM AdServer, izrablja vse standardne tehnološke metode ciljanja, med katere sodijo k uporabniku usmerjeno ciljanje, tehnološko in vedenjsko ciljanje. iPROM AdServer pa z nadgradnjo omogoča tudi serviranje in poglobljeno merjenje tako vsakega modula v sami zgodbi kot tudi celotne zgodbe.

iPROM SlideStory AD je že peti iPROMOV zaščiten poslovni koncept na področju Evropske unije in peta iPROMOVA registrirana blagovna znamka po vrsti. Dopolnjuje nabor iPROMOVIH zaščitenih oglaševalskih formatov med katere poleg omenjenega sodijo še iPROM Screensaver AD, iPROM Unistream Video AD, iPROM PagePeel AD in iPROM AD Panel.

 

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje