Deli

iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AdServer uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih oglasov povečal za več kot 23 odstotkov, v primerjavi z letom 2009 pa za več kot 61 odstotkov. Z iPROM-ovo programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu so v letu 2011 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 4250 oglaševalskih akcij s skoraj 10.000 različnimi spletnimi oglasi.

V letu 2011 so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah razdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z več kot 2,2 milijardo prikazov, sledi mu trgovina z 1,2 milijardo prikazov, na tretjem mestu pa je zabava in prosti čas z 1,1 milijardo prikazov. Avtomobilizem že peto leto zapored ostaja trdno zasidrana panoga na prvem mestu po prikazanih oglasih, na drugo mesto se je uvrstila trgovina in s tem izpodrinila panogo zabava in prosti čas na tretje mesto.

Panoge po številu prikazanih oglasov v letu 2011 (vir: iPROM, januar 2012)

Največjo rast po prikazanih oglasih je zabeležila trgovina s skoraj 1,2 milijardo prikazov, kar predstavlja 22-odstotno rast glede na leto 2010, največji padec pa je doživela panoga informacijska tehnologija, ki je zdrsnila s predlanskega tretjega mesta na sedmo mesto v letu 2011. V analizo prikazov so vključeni vsi standardni formati klasičnih, naprednih in video oglasov.
V iPROM-u že deset let zapored predstavljajo število posredovanih prikazov oglasov na spletnih medijih. Tako je bilo v letu 2002 posredovanih 205 milijonov prikazov, številka pa je stalno rasla vsa naslednja leta in lani dosegla 8,8 milijarde. Niti finančna kriza, ki se je v Sloveniji začela konec leta 2008, ni zmanjšala te rasti.

Število serviranih prikazov oglasov v letih 2002–2011 v milijardah (vir: iPROM, januar 2012)

Oglasni strežnik iPROM AdServer predstavlja enega največjih projektov na slovenskem spletu. Programska rešitev, ki deluje na 23 povezanih strežnikih, je v letu 2011 v povprečju vsako sekundo zabeležila več kot 1150 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredovala 280 spletnih oglasov na sekundo. iPROM-ov oglasni strežnik je dnevno komuniciral v povprečju z 920.000 uporabniki spletnih medijev in vsak dan z njimi zabeležil več kot 100 milijonov različnih interakcij.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje