iPROM Akademija, stičišče slovenskega znanja in izkušenj na področju digitalnega trženja

Jesenskega semestra iPROM Akademije se je udeležilo prek 100 udeležencev iz več kot 55 podjetij. Direktorji, vodstveni kadri na področju trženja, korporativnega komuniciranja ter digitalnega komuniciranja so prisluhnili zanimivim…

Preberi več

iPROM z največjim sistemom za mobilno oglaševanje v Sloveniji

iPROM Mobile je nova iPROM-ova tehnološka in medijska rešitev v oblaku, ki omogoča centralizirano načrtovanje in izvedbo oglaševalskih akcij na mobilnih napravah. Programska rešitev za najsodobnejše oblike ciljanja, optimizacijo…

Preberi več

Nov spletni oglasni format, razvit posebej za TV-oglaševalce

iPROM je svoj avtorsko zaščiteni inovativni oglasni format iPROM PagePeel AD, ki ga je predstavil leta 2010, zdaj nadgradil v iPROM Video PagePeel AD. Glavna prednost novega oglasnega formata…

Preberi več

Firefox zabeležil padec v priljubljenosti

iPROM-ova junijska raziskava, ki spremlja tehnološke značilnosti spletnih uporabnikov, je zabeležila padec priljubljenosti Firefoxa, Googlov Chrome pa je doživel porast. Prvič, odkar v iPROM-u merijo tehnološke značilnosti, pa je…

Preberi več

Prek 100 udeležencev poletne iPROM Akademije

Poletni semester iPROM Akademije je zaključen. Preko 100 udeležencev iz več kot 60 podjetij je prisluhnilo različnim priznanim strokovnjakom s področja spletnega oglaševanja in digitalnega komuniciranja. Akademija je v…

Preberi več

Evolucija slovenskega spletnega oglaševanja – Prenova in nadgradnja iPROM-a ter njegovih rešitev

iPROM na temelju več kot 13-letnega razvoja in bogatih izkušenj s področja digitalnega komuniciranja predstavlja svojo največjo nadgradnjo in prenovo doslej. Svoje celovite rešitve, s katerimi omogoča naročnikom doseganje…

Preberi več

iPROM z novim formatom na področju spletnega video oglaševanja

Na podlagi izkušenj na področju spletnega video oglaševanja so v podjetju iPROM razvili nov oglasni format iPROM Videoscroll, ki združuje najnovejše tehnologije in spoznanja s področja video oglaševanja. Za…

Preberi več

iPROM Akademija odslej s tedenskimi brezplačnimi delavnicami

Namen iPROM Akademije je povezovanje slovenskega in tujega znanja s področja komuniciranja in trženja z uporabo digitalnih medijev. Sprva je bila Akademija mišljena kot četrtletno srečanje, a glede na…

Preberi več

STO bo Slovenijo predstavljal z iPROM-ovo pomočjo

Na javnem pozivu je bilo za izvajalca projekta izbrano podjetje iPROM, ki tako za STO izvaja medijsko strategijo in medijski načrt za oglaševanje na področnih Googlovih iskalnikih in Googlovi…

Preberi več

Rok Hrastnik: treba bo (še) več vlagati v splet, in to takoj!

V uvodu je spregovoril o tem, da internet uničuje stare poslovne modele. »Internetizacija« vsega, kar poznamo, zahteva od podjetij in njihovih vodstev premislek o ustreznosti obstoječih poslovnih modelov in…

Preberi več

Arhiv