Deli

Z analizo vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta so v iPROM-u definirali ciljno skupino potencialnih kupcev. S pomočjo kombinacije večnivojskega vedenjskega, časovnega, tehnološkega in frekvenčnega ciljanja ter z izločanjem prekrivanja med mediji po dosegu (t. i. user centric targeting) so se spletni oglasi prikazovali zgolj potencialnim kupcem. Z učinkovitim ciljanjem je iPROM optimiziral izrabo medijskih finančnih sredstvih in pomembno izboljšal stopnjo konverzije, saj so se spletni oglasi prikazovali le tistim uporabnikom, ki so bili izbrana ciljna skupina.

»Medijski zakup, izvršen s pomočjo iPROM-ove programske opreme za ciljanje, je ob nespremenjenih finančnih sredstvih pomembno izboljšal stopnjo konverzije. Končna analiza akcije je tudi tokrat potrdila dejstvo, da v današnjem digitalnem okolju s klasičnimi metodami zakupa spletnega medijskega prostora ne moremo več zadostiti potrebam naročnika. Kombinacija programske opreme za spletno oglaševanje in poznavanja navad uporabnikov spletnih medijev je recept za uspeh,« je odlične rezultate Aerodromove spletne oglaševalske akcije komentiral Leon Brenčič, vodja projektov v podjetju iPROM.

Spletna komunikacijska akcija je bila podprta tudi s spletno skupnostjo Facebook, kar je uporabnikom omogočilo viralno širjenje informacije o ugodni ponudbi med njihovimi prijatelji. 1085 uporabnikov je kliknilo na gumb »Všeč mi je« in delilo Aerodromovo ponudbo na zidu s svojimi prijatelji, kar je prineslo dodatnih 370 obiskovalcev iz družabnega omrežja na spletno stran naročnika. Prilagojena spletna medijska strategija je zagotovila cenovno učinkovito razmerje med dosegom, naložbo in doseženimi rezultati ter potrdila dejstvo, da brez ustrezne programske opreme ni mogoče tako racionalno upravljati s sredstvi, namenjenimi zakupu oglasnega prostora na spletnih medijih.

Več o strategiji uspeha TUKAJ.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing