Deli

»Direktnim naročnikom, agencijam in medijskim zakupnikom z novim konceptom trenutno omogočamo oglaševanje na slovenskem in hrvaškem trgu, še letos pa je načrtovana tudi širitev na druge trge EU in Balkana,« je dejal Simon Cetin, direktor iPROMA. »Naročniki so že s prvimi kampanjami prepoznali učinkovitost, edinstvenost in koristi novega formata, zanimanje na trgu za novi koncept pa je večje od pričakovanj.«

Ključne prednosti novega oglasnega koncepta iPROM PagePeel AD™ so v napredni tehnološki rešitvi, razviti v družbi iPROM, ki zagotavlja nemoteno predvajanje oglasov v vseh uporabniških okoljih tako, da se prikazovanje in delovanje oglasa v realnem času avtomatično prilagaja tehničnim lastnostim naprave, s katero uporabniki dostopajo do spletnih medijev.

iPROM PagePeel AD™ znižuje stroške tehnične priprave oglasnega gradiva za serviranje na spletne medije, saj tehnološka platforma novega koncepta iPROM PagePeel AD™ vključuje avtomatično integracijo flash, video in slikovnih kreativ. Ena izmed ključnih prednosti iPROM PagePeel AD™ je tudi možnost direktne povezave z družabnimi omrežji, s pomočjo katerih lahko uporabniki oglaševane vsebine delijo z drugimi uporabniki. Vse skupaj pa je podprto z obsežno statistiko in merljivostjo spletnih interakcij.

Doslej izvedene akcije z iPROM PagePeel AD™ so v dveh tednih v skladu s standardom IAB v povprečju dosegle 650.000 unikatnih uporabnikov interneta. Verjetnost, da bodo tisti, ki so raztegnili oglas, tudi kliknili nanj, pa znaša 19,4 odstotka. Direktna odzivnost na format iPROM PagePeel AD™ je v povprečju 4-krat večja kot pri običajnih večpredstavnih formatih.

iPROM PagePeel AD™ so v svoje oglaševalske aktivnosti že vključili Avto Triglav d.o.o., Dnevnik – družba medijskih vsebin d.d., KD skladi – družba za upravljanje d.o.o., Mobitel d.d., Nikon Slovenija, NLB d.d., Toyota Adria d.o.o., Philips Hrvaška, Philips Slovenija d.o.o., BMW Slovenija, ŽITO – prehrambena industrija d.d. in drugi.

 


O konceptu iPROM PagePeel AD™
iPROM PagePeel AD™ je novost na oglaševalskem trgu in prinaša svežino v medijski prostor, saj je opazen, povezuje klasično oglasno komunikacijo v družabne medije, obenem pa ne deluje vsiljivo. iPROM je avtorski koncept iPROM PagePeel AD™ skupaj s programsko opremo avgusta 2010 vpisal v register avtorskih del za področje Evropske unije, obenem pa registriral znamko iPROM PagePeel AD™ pri pristojnih uradih.

Vse primere oglasov si lahko ogledate v galeriji.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing