Deli

V okviru storitve iPROM Premium, ki zagotavlja napredne možnosti prikaznega oglaševanja na premium medijih s premium pozicijami oglasov, v iPROM-u za leto 2013 predstavljajo nove oglasne formate in nove tehnološke rešitve za distribucijo naprednih oglasnih kreativ. Nadgradili pa so tudi nekatere že obstoječe napredne oglasne formate.

Na podlagi trendov v digitalnem oglaševanju in analize podatkov o uspešnosti oglasnih formatov z vidika znamčenja in doseganja neposredne odzivnosti za preteklih 24 mesecev je skupina strokovnjakov iz iPROM-a razvila in nadgradila paleto naprednih oglasnih formatov, ki jih združujejo pod okriljem storitve iPROM Premium. Poleg tega so predstavili tudi nove tehnične inovacije, ki omogočajo lažjo in enostavnejšo implementacijo kreativ v oblike, primerne za prikazovanje in delovanje na spletnih medijih. Z novimi formati in tehničnimi rešitvami iPROM na področju spletnega oglaševanja v Sloveniji nakazuje smernice in trende za prihajajoče leto.

Novi in nadgrajeni oglasni formati
Število različnih naprav, s katerimi uporabnik dostopa do spletnih medijev, se povečuje, kar narekuje nove smernice pri razvoju tehnoloških rešitev, ki omogočajo doseganje pravih ljudi ob pravem času na pravem mestu prek prave naprave. V iPROM-u kot odgovor na spremenjeno medijsko potrošnjo stalno razvijajo nove oglasne formate in nadgrajujejo obstoječe.

Nov in z različnimi napravami združljiv iPROM-ov format za leto 2013 je “oglasni premor”, katerega prednost je v tem, da se aktivira po vnaprej definiranem algoritmu med samim brskanjem po spletnem mediju. Uporabniku se oglas prikaže kot povezovalni člen med eno in drugo vsebino na strani in deluje podobno kot oglasni blok med vsebinami na televiziji. Oglasni premor zagotavlja 100-odstotno opaznost, na spletnem mediju pa je prikazan le ciljni skupini uporabnikov, ki je glede na pretekle aktivnosti vnaprej natančno določena.

Pred osmimi leti razvit format “zamenjava ozadja” so v iPROMu nagradili tako, da se vanj lahko integrira video in/ali druge dinamične elemente, ki pozivajo uporabnika k interakciji. Poleg tega so z inovativno rešitvijo sledenja vidnega polja spletne strani znotraj brskalnika optimizirali prikaz kreative v fomatu “zamenjava ozadja” ter tako s kombinacijo fiksne in drsne pozicije zagotovili prilagajanje vidnemu polju uporabnika, ne glede na velikost zaslona naprave, s katero le-ta dostopa do spletnih medijev.

Nove tehnološke rešitve
iPROM-ov razvojni oddelek je v procese izvedbe oglaševalskih akcij na spletnih medijih implementiral nove tehnološke rešitve, s čimer oglasni formati dobivajo nove lastnosti, s katerimi še izboljšujejo uporabniško izkušnjo.

Med njimi gre izpostaviti inovativno rešitev iPROM Spider AD. Gre za generično tehnološko rešitev, ki omogoča predstavitev več izdelkov ali storitev znotraj spletnega oglasa poljubnega formata. Primerna je predvsem za predstavitev izdelkov spletnih trgovin ali spletnih katalogov. Samodejno se sinhronizira z vsebino spletnega kataloga (na primer cena, opis, URL spletne strani, akcijski izdelki …) in je združljiva tako z večino klasičnih kot tudi z večino naprednih oglasnih formatov. V celoti je narejena v tehnologiji, vidni na vseh novejših stacionarnih in mobilnih platformah.

»Z novimi in nadgrajenimi oglasnimi formati ter novimi tehnološkimi rešitvami se želimo še bolj približati tako oglaševalcem kot uporabnikom. Prvi z njimi dobivajo številne nove možnosti za doseganje svojih ciljnih občinstev na še bolj oseben in učinkovit način, drugim pa zagotavljamo najboljšo uporabniško izkušnjo ter s tem povečujemo njihovo zadovoljstvo. Uporabniki tako raje pogledajo oglase in o njih govorijo tudi naprej – z njimi torej dosegamo viralni učinek,« je povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM.

Serviranje oglasnih formatov z iPROM AdServerjem, zakup digitalnih medijev prek storitve iPROM Cloud
Vsi novi in nadgrajeni oglasni formati so podprti s tehnološko rešitvijo iPROM AdServer za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu, kar pomeni, da so omogočene vse oblike ciljanja oglasov uporabnikom, vse oblike merjenja in poročanja. Medijski zakup, ki ga vrši iPROM na vseh digitalnih medijih, pa poteka v »oblaku«, z enega mesta prek programske rešitve iPROM Cloud, ki je razvita za avtomatiziran proces zakupa medijskega prostora, ciljanje in realnočasovno-dinamično optimizacijo medijskih sredstev za dokazljivo doseganje najboljših rezultatov tako z vidika znamčenja kot direktne odzivnosti.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje