Deli

iPROM je predstavil izobraževalni blog (blog.iprom.si), namenjen slovenski marketinški javnosti, na katerem se bodo zbirali zapisi različnih avtorjev. Trenutno se na blogu nahajajo vsi prispevki, ki so nastali s...

iPROM je predstavil izobraževalni blog, namenjen slovenski marketinški javnosti, na katerem se bodo zbirali zapisi različnih avtorjev. Trenutno se na blogu nahajajo vsi prispevki, ki so nastali s strani predavateljev iPROM Akademije. Znotraj iPROM Bloga bo svoja razmišljanja redno objavljal Rok Hrastnik, in sicer bo pokrival področja, kot so spletna analitika, KPI-ji in maksimiranje rezultatov v digitalnem oglaševanju. Svoja mnenja in opažanja pa bodo z bralci delili tudi drugi zaposleni v podjetju iPROM, ki pokrivajo različna področja digitalnega marketinga, ter zunanji internetni strokovnjaki.

»Cilj, ki smo ga imeli v mislih, ko smo postavljali iPROM Blog, je, da bi vzpostavili združevalno točko oziroma izobraževalno središče, kjer bodo vsi, ki jih zanima digitalni marketing, na enem mestu našli kar največ uporabnih informacij. Hkrati želimo z blogom ne samo slediti smernicam, pač jih soustvarjati in dati internetnemu oglaševanju mesto, ki si ga zasluži,« je povedala Nina Bilban, specialistka za trženjsko komuniciranje v podjetju iPROM. Njihova želja je, da bi se na novem blogu kresala strokovna mnenja, ki bodo pripeljala do izboljšanja digitalnega marketinga tako za oglaševalce kot uporabnike interneta.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni slovenski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing