Deli

Programatično oglaševanje omogoča doseganje vrhunskih rezultatov, ustvarjanje dodane vrednosti blagovne znamke in povečanje donosnosti naložbe.

 Vse večja vlaganja v programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Člani Svetovnega združenja oglaševalcev (WFA) bodo v programatične trženjske kanale, med njimi tudi v programatično oglaševanje, vložili več kot dve petini svetovnih naložb v digitalne medije, kar je 16 odstotkov več kot v letu 2016. WFA-jeva svetovna raziskava Programmatic, Data and Technology Global Survey 2020 je razkrila neenakomerno hitrost sprejemanja programatičnih modelov po vsem svetu in dejstvo, da se celo znotraj istega podjetja uporablja različne modele. Nedvomno pa raziskava – WFA jo je izvedel že četrtič – izkazuje svetovni trend povečevanja uporabe programatičnih kanalov. Rezultati raziskave, ki jo je WFA izvedel v sodelovanju s podjetjem IPONWEB, ponudnikom tehnologije in infrastrukture za oglaševanje v realnem času, temeljijo na odzivih 37 podjetij, ki ustvarijo približno 76 milijard ameriških dolarjev letnih svetovnih naložb v oglaševanje.

Poročilo za leto 2020 se podrobneje osredotoča na pregled programatičnega trga v državah azijsko-pacifiške regije (APAC), ki zaostaja za svetovnim trendom. Poročilo poudarja večjo uporabo licenc za tehnologijo, počasnejše sprejemanje lastnih podatkov ter zmanjšano preglednost dobavne verige v regiji. Drugi ključni poudarki poročila vključujejo še vzpon neodvisnih trgovalnih platform in hibridnih trgovalnih modelov, osredotočenost na strategije, ki vključujejo lastne podatke, ter zahteve po preglednosti dobavne verige.

Po mnenju IPONWEB-a se programatični ekosistem nenehno razvija. V panogi narašča pritisk po zagotavljanju preglednih dobavnih verig, lastništvo nad podatki ter odnos med prodajalci in ponudniki pa bosta postala ključ za aktivacijo podatkovnih strategij blagovnih znamk. Programatično oglaševanje še naprej pridobiva na pomenu in postaja prevladujoč distribucijski kanal za marketinška sporočila. Programatično oglaševanje tako predstavlja odlično orodje za doseganje vrhunskih rezultatov, ustvarjanje dodane vrednosti blagovne znamke in povečanje donosnosti naložbe.

Deli

Arhiv