Deli

Vplivneži na družbenih medijih postajajo vedno bolj zanimivi – tako za blagovne znamke kot tudi za potrošnike, ki jim kljub posameznim pomislekom zaupajo.

Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov - iPROM - Novice iz sveta

Podjetja vplivneže v marketinške strategije vključujejo že kar nekaj časa, kljub temu pa prihaja do različnih želj vseh deležnikov v procesu – tako potrošnikov in podjetij kot tudi vplivnežev.

Raziskava organizacije Takumi je razkrila, da kar 86 odstotkov marketinških strokovnjakov zatrjuje, da vplivnežem zaupajo, vseeno pa jim ne dovoljujejo prostih rok pri kreativnih idejah in objavljanju vsebin ter želijo, da so te vnaprej »zrežirane«. Raziskava je vključevala tudi potrošnike in kar trije od petih vprašanih, stari od 16 do 24 let, so zatrdili, da je na njihov nakup v zadnjih šestih mesecih vplivalo mnenje oz. priporočilo vplivneža.

Blagovne znamke kljub visoki dobičkonosnosti naložbe želijo nadzor. Kar 39 odstotkov ameriških in britanskih marketinških strokovnjakov je odgovorilo, da želijo imeti nad opisi in grafičnimi gradivi na družbenih omrežjih vplivnežev popoln nadzor. V Nemčiji je ta številka še višja in dosega 55 odstotkov.

Takumijeva raziskava pa je pod drobnogled vzela tudi želje vplivnežev, ki od blagovnih znamk želijo tri stvari. Prva je ustvarjalna svoboda glede objav in konceptov, druga so jasna in natančna navodila, tretja pa potencial za dolgoročno partnerstvo z blagovno znamko. Vplivneži glede na rezultate raziskave zaupajo blagovnim znamkam, največjo težavo pa vidijo v prevelikem nadzoru nad ustvarjalnostjo, ki po njihovem mnenju povzroča umetne in prisiljene objave. Neodobravanje t. i. umetnih vsebin seveda prihaja tudi s strani potrošnikov, druga dva razloga za skrb pa sta še kupljeni sledilci in neresnično ali neprimerno prikazovanje življenjskega sloga.

Vsaka stran – tako potrošniki in blagovne znamke kot vplivneži – izraža drugačne skrbi. Rešitev pa je le v zagotavljanju poštenih poslovnih praks, ki spoštujejo interese in pravice vseh deležnikov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv