Deli

Ameriški oglaševalci bodo povezani televiziji letos namenili skoraj 7 milijard USD.

Veliko zanimanje oglaševalcev za povezano televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Ameriški oglaševalci bodo letos za oglaševanje na povezani televiziji namenili skoraj 7 milijard USD, poroča eMarketer. Po njihovih ocenah bo povezana televizija, katere priljubljenost hitro raste, letos dosegla skoraj 3 odstotke oglaševalskega kolača ameriških oglaševalcev. Do leta 2023 naj bi oglaševalci temu mediju namenili skoraj 5 odstotkov svojega medijskega proračuna.

Oglaševanje na povezani televiziji definiramo kot digitalne oglase, ki se pojavljajo na napravah povezane televizije, kar vključuje pametne televizijske sprejemnike in televizijske sprejemnike, povezane v internet prek digitalnih sprejemnikov, igralne konzole in podobne naprave. Formati vključujejo prikazne oglase, ki se pojavijo na domačih zaslonih, in oglase v videoposnetkih, ki se pojavijo na povezani televiziji platform, kot so Hulu, Roku in YouTube.

Zanimanje oglaševalcev za povezano televizijo je veliko, saj število pretočnih video vsebin vsako leto narašča in vse manj ljudi spremlja tradicionalno linearno televizijo. Povezana televizija ponuja tudi boljše ciljanje občinstva in natančnejše merjenje, trenutno pa sta njeni slabi strani znani digitalni problemi z razdrobljeno infrastrukturo ter visoka možnost zlorab. Oglaševanje na povezani televiziji je v primerjavi z ostalimi digitalnimi kanali še majhno, a tudi na tem področju je pričakovati rast, odvisno tudi glede tega, kako se bo razvijal trg video storitev OTT.

Deli

Arhiv