Deli

Podatki že dolgo narekujejo pravila digitalnega marketinga. V zadnjih letih so ti vedno bolj razdrobljeni, saj potrošniki za raziskovanje in nakupe uporabljajo več naprav. Prav zato je ključen večkanalni pristop, ki si prizadeva za združitev vseh spletnih in nespletnih naprav ter kanalov v enotno, dosledno in izpopolnjeno potrošniško izkušnjo.

Večkanalni pristop za odlično potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Nakupna pot potrošnika je danes bolj zapletena kot kadarkoli prej. Povprečen potrošnik uporablja tri do štiri naprave, na nakupni poti pa posega po več spletnih in tradicionalnih kanalih. Razumevanje vseh točk stika je zapleteno in prav tu je v pomoč umetna inteligenca, ki črpa iz podatkov.

Študija organizacije Harvard Business Review razkriva, da kar 73 % potrošnikov na svoji nakupni poti uporablja več kanalov. 50 % potrošnikov načrtuje nakup prek spleta in prevzem v trgovini, 71 % vprašanih pa meni, da je zelo pomembno ali pomembno, da si lahko na spletu ogledajo podatke o zalogah za izdelke v trgovini. 87 % potrošnikov si želi brezhibne izkušnje in meni, da morajo blagovne znamke v samo izkušnjo vložiti več truda.

Potrošniki na svoji nakupni poti vedno pogosteje uporabljajo mobilne naprave, prek njih zbirajo kupone, primerjajo cene in berejo o izdelkih. Skoraj 60 % potrošnikov raziskuje o izdelkih in cenah prek mobilnih telefonov, medtem ko 87 % kupcev meni, da morajo blagovne znamke zgraditi bolj brezhibno potrošniško izkušnjo.

Večkanalni pristop, ki si prizadeva potrošniku zagotoviti celovito potrošniško izkušnjo ne glede na kanal in način nakupa (nakup prek spleta na računalniku ali prek mobilne naprave, prek telefona ali v fizični trgovini), je postal nujen za uspeh marketinških strokovnjakov. Potrošniki ponudbe pregledujejo na več napravah in prav zato se morajo na vsakem koraku srečati s standardizirano in z odlično potrošniško izkušnjo.

Deli

Arhiv