Umetna inteligenca pomaga pri ustvarjanju odličnih strategij v B2C-segmentu, nič drugače pa ni niti na B2B-področju.
Nedavna raziskava Buyer Insights Report Series Brochure je pokazala, da se 81 odstotkov B2B-potrošnikov za nakup odloči na podlagi potrošniške izkušnje in ne na podlagi cene ali izdelka.
Tudi B2B-potrošniki pričakujejo personalizirano izkušnjo, ki jim na nakupni poti ponuja specifično in primerno vsebino. Raziskava je pokazala, da generične predstavitve podjetij niso dovolj in da je k potrošnikom treba pristopiti s kreativnim pristopom, ki pod drobnogled vzame točno določenega potrošnika in mu prilagodi strategijo komuniciranja.
Za odlično izkušnjo potrošnikov je tako ključna vsebina, tega pa se zavedajo tudi prodajne ekipe. Te imajo dostop do velikih, morda celo preobsežnih knjižnic vsebine, ki jim pomagajo pri nadgrajevanju poslov. V večini primerov pa gre za enaka sredstva, ki so uporabljena vedno znova.
Čeprav je preizkušena vsebina prodajnih ekip pomembna za nekatere potrošnike, pa bo pri drugih povsem neprepričljiva. Navsezadnje obstajajo različni dejavniki, ki določajo, ali bo določen del vsebine ustrezal določenemu deležniku, vključno s službenim nazivom, velikostjo organizacije, industrijo, geografsko lokacijo … Glede na številne dejavnike, ki jih je treba upoštevati, je prodajalcu težko določiti, katere vsebine izbrati. Tu pa lahko pomaga umetna inteligenca.
Umetna inteligenca pomaga prodajalcu priporočiti vsebino, ki se je v podobni pretekli situaciji že izkazala za uspešno. Za primer lahko vzamemo sodelovanje prodajnih ekip z direktorjem marketinga v srednje velikem podjetju za medicinske pripomočke s sedežem v Londonu. Orodja umetne inteligence prodajalcu na podlagi podatkov priporočajo dele vsebin, ki so v preteklosti že ustvarile pozitivne rezultate in ki ustrezajo posebnim potrebam in zanimanjem določenega deležnika.
Umetna inteligenca je tako odlično orodje za ustvarjanje suverene prodajne strategije in seveda tudi za ustvarjanje odličnih rezultatov. S črpanjem iz podatkov je tako mogoče zagotoviti boljše poznavanje B2B-potrošnikov, umetna inteligenca pa bo s hitrim napredkom razvila še boljše poznavanje in boljše poslovne rezultate.