Umetna inteligenca avtomatizira nekatere najbolj vsakdanje in zamudne procese, poleg tega pa potrošniško izkušnjo spreminja v osebno izkušnjo vsakega posameznika.
Umetna inteligenca je že nekaj časa pod drobnogledom marketinških strokovnjakov, ki jih skrbi, da bo nadomestila človeka. Ravno obratno – umetna inteligenca človeku zagotavlja bolj hitre in pametne odločitve.
Digitalne blagovne znamke, kot sta Netflix in Spotify, postavljajo standarde sodobne komunikacije. Z uporabo umetne inteligence razvijajo prilagojene rešitve za svoje potrošnike, ki že pričakujejo personalizirano izkušnjo. Potrošniki blagovni znamki svoje podatke zaupajo prav s tem namenom – da bi zagotovila personalizirano izkušnjo in relevantno vsebino.
Umetna inteligenca je tako uporabna pri personalizaciji na različnih kanalih; vse od personalizacije e-pošte in spletnega mesta do komunikacije na družbenih omrežjih. Blagovne znamke pa umetne inteligence ne uporabljajo le zato, da bi bili uporabniki zadovoljni kratkoročno, ampak tudi zaradi dolgoročnega zadovoljstva, ki ustvarja zvestobo potrošnikov. Prav s takšno komunikacijo je mogoče zagotoviti zadovoljstvo potrošnikov, ki se odraža v boljših poslovnih rezultatih podjetja.
Marketinški strokovnjaki včasih umetno inteligenco razumejo napačno – kot neosebno, hladno in brez občutka za posameznika. Umetna inteligenca pa zagotavlja ravno obraten učinek. V dobi komunikacijske gneče in množičnega komuniciranja zagotavlja osebno komunikacijo, ki v središče postavlja posameznika in njegove želje. Namen umetne inteligence tako ni nadomestiti ljudi, ampak delovati skupaj z marketinškimi strokovnjaki ter jim omogočiti hitrejše in pametnejše odločanje.