Deli

iPROM je v sodelovanju s partnerji na letošnji podelitvi nagrad MIXX Awards Europe 2025 prejel tri srebrne nagrade za projekte, izvedene v sodelovanju z družbami Fraport Slovenija, SPAR Slovenija in Kotányi Slovenija ter laboratorijem Retoba. Nagrajeni projekti Ljubljana Airport FLY 2.0, SPAR Tailormade in Kotányi AI Chef predstavljajo primere napredne uporabe prvoosebnih podatkov, metod umetne inteligence in tehnološko neodvisnih oglaševalskih rešitev.

Trikrat srebrni na tekmovanju MIXX Awards IAB Europe 2025 - iPROM - News

Nagrade MIXX Awards Europe pod okriljem združenja IAB Europe veljajo za enega ključnih evropskih pregledov najboljših digitalnih praks. Mednarodna žirija je letos podelila nagrade v 22 kategorijah, s posebnim poudarkom na rešitvah, ki omogočajo dolgoročno stabilno delovanje v obdobju hitre tehnološke preobrazbe. Letošnja tema Future Proof Creativity je izpostavila projekte, temelječe na preverljivih podatkovnih modelih in inovacijah, ki podpirajo trajnostno rast oglaševalskih ekosistemov.

Nagrajeni projekti v kategorijah napovedne analitike, trgovinskega oglaševanja in naprednih tehnoloških aktivacij ob podpori umetne inteligence

Srebrno nagrado v kategoriji Predictive Analytics & Audience Intelligence je prejela oglaševalska platforma, trgovinska medijska mreža Ljubljana Airport FLY 2.0, ki jo iPROM razvija v sodelovanju z družbo Fraport Slovenija. Rešitev je nadgrajena z metodo ojačevalnega učenja, ki na podlagi prvoosebnih podatkov, vedenjskih signalov potnikov in dejanske prodaje letalskih vozovnic samodejno optimizira digitalno oglaševalsko infrastrukturo. Sistem v realnem času segmentira uporabnike glede na potovalne namere, prilagaja porazdelitev proračuna za medijski zakup in izbira ustvarjalne rešitve z najboljšimi rezultati, kar omogoča neodvisno upravljanje kampanj, oglaševanje v preverjenih medijskih okoljih ter natančnejše doseganje potencialnih potnikov ob popolnem lastništvu podatkov s strani družbe Fraport Slovenija.

V kategoriji Retail & Commerce Media je srebrno nagrado prejel pametni oglaševalski sistem SPAR Tailormade, ki ga iPROM razvija v sodelovanju s podjetjem SPAR Slovenija. Rešitev je zasnovana z namenom zagotavljanja bolj relevantnih in pravočasnih ponudb kupcem ter temelji na integraciji spletnih in nespletnih nakupnih podatkov iz programa zvestobe, sistema CRM in spletne trgovine. Platforma omogoča oblikovanje mikrosegmentov na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov, kar SPAR Slovenija uporablja za ciljan medijski zakup in personalizirano oglaševanje v spletnih medijih z uporabo lastne podatkovne infrastrukture. SPAR Tailormade temelji na rešitvi iPROM Private DMP, prvenstvena funkcija te infrastrukture pa je spodbujanje nakupov v fizičnih trgovinah.

V kategoriji Next-Gen Tech Activation Campaign je srebrno nagrado prejel projekt Kotányi AI Chef, ki so ga zasnovali v laboratoriju Retoba v sodelovanju s podjetjem Kotányi Slovenija. Rešitev uvaja pogovorno trženje, ki temelji na kombinaciji konverzacijske umetne inteligence, analize namenov in lastnih vsebin blagovne znamke. Platforma vzpostavlja virtualnega kulinaričnega ambasadorja, ki prek osebnih pogovorov ustvarja čustveno povezanost z uporabniki, omogoča zbiranje poglobljenih povratnih informacij z uporabo tehnologije Retoba PulseDialog ter podpira razvoj inovativnih izdelkov. Sistem deluje kot pogovorni vmesnik z znanjem obširne zbirke receptov in informacij o izdelkih ter uporabnikom ponuja prilagojene predloge, postopke in navdih, kar dokazuje, kako lahko napredna umetna inteligenca preoblikuje uporabniško izkušnjo in odpira nove priložnosti za rast blagovnih znamk.

Ob prejemu nagrad je Simon Cetin, partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, poudaril, da nagrade potrjujejo usmeritev, ki jo podjetje razvija zadnja leta: gradnjo rešitev na lastnih podatkih, tehnološki neodvisnosti in odgovorni uporabi umetne inteligence. Kot je izpostavil, so prav ti elementi ključni za stabilno delovanje oglaševalskih ekosistemov, ki morajo v razmerah hitre tehnološke preobrazbe ostajati predvidljivi in merljivi.

Poudaril je tudi, da so dosežki rezultat partnerstev, v katerih naročniki aktivno sodelujejo pri razvoju rešitev in delijo ambicijo po ustvarjanju dolgoročne vrednosti.

»Takšna sodelovanja omogočajo, da tehnologija preseže zgolj podporno funkcijo in postane dejanski pospeševalec rasti. Nagrade so potrditev, da lahko z inovacijami, ki temeljijo na preverljivih podatkovnih modelih, naročnikom dostavimo rezultate, ki so oprijemljivi in trajni,« je dodal.

Deli