Digitalno oglaševanje trgovcev na drobno v Združenih državah Amerike bo v letu 2019 predstavljalo 19,1 odstotka vseh ameriških naložb v digitalno oglaševanje. Pričakovati je, da bodo trgovci na drobno digitalnim oglasom v letu 2019 namenili 28,33 milijarde dolarjev, več kot dve tretjini sredstev pa bo namenjenih mobilnemu oglaševanju, napoveduje raziskava eMarketerja.
Trgovci na drobno oglaševanju namenjajo veliko pozornosti, nič drugače pa ni niti z digitalnim oglaševanjem, kamor vedno bolj preusmerjajo sredstva, namenjena marketingu. Raziskava eMarketerja tako napoveduje povečanje sredstev za digitalni marketing tudi na tem področju.
Trgovci na drobno se zavedajo, da je več pozornosti smiselno nameniti poenostavitvi nakupne poti potrošnika, saj lahko le tako zagotovijo dobro potrošniško izkušnjo in boljše poslovne rezultate. Veliko poudarka pa namenjajo tudi nakupni poti na mobilnih napravah in ciljanju potrošnikov v spletnih mobilnih trgovinah z ustreznimi komunikacijskimi sporočili ob pravem času. Takšen pristop je več kot smiseln, saj je večina digitalne prodaje v ZDA opravljene prek mobilnih naprav. Nakupi, opravljeni prek mobilnih naprav, se bodo letos po rezultatih raziskave eMarketerja povečali za 28,9 odstotka in bodo konec leta predstavljali 37 odstotkov rasti celotne prodaje na drobno.
Prihodnost digitalnega marketinga je svetla. Vedno več podjetij znotraj različnih panog opaža prednosti, ki jih prinaša digitalno oglaševanje, temelječe na podatkih, saj marketinškim strokovnjakom omogoča boljši vpogled v ciljnega potrošnika in posledično bolj uspešne marketinške akcije.