Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o možnih scenarijih in ukrepih ob prihodu drugega vala pandemije covid-19.
Simon Cetin je v prispevku za Marketing magazin povedal, da je ponosen predvsem na svojo ekipo. Kot pravi, je ta temelj vsega, razmere, povezane s covidom-19, pa so znova potrdile, da iPROM združuje »odlične ekipe in zares korektne posameznike«. Dodaja, da kultura njihove organizacije temelji na ciljih, sodelavcem pa dopušča svobodo pri ustvarjanju in doseganju teh ciljev.
»Kljub delu na daljavo so vsi procesi potekali nemoteno in tekoče. Vsa orodja za podporo poslovnim procesom imamo kolocirana in do njih lahko dostopamo od kjer koli in kadar koli. V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali. Ne glede na razmere pa vse kaže, da interni sestanki in kolegiji na iPROMu odslej ne bodo več vezani na termin in lokacijo, temveč na spletni termin, ne glede na fizično lokacijo udeleženca,« je povedal.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin julij-avgust 2020: Kaže, da smo na dobri poti, ni pa še čas za odpiranje šampanjcev (št. 469-470).