Ob pravilni uporabi so podatki o nameri zmogljivo B2B-orodje.
V letošnjem letu si v primerjavi z lanskim na skoraj vseh področjih poslovanja in vsakdanjega življenja obetamo izboljšanje, vključno z marketingom na področju medpodjetniškega poslovanja (B2B). Pandemija je tudi na tem področju povzročila številne spremembe in vplivala na digitalno prebujenje, saj so bili dogodki in konference v živo, ki predstavljajo pomembno B2B-orodje, ukinjeni praktično čez noč. To je pomembno in morda celo trajno vplivalo na B2B-poslovanje.
Danes so interakcije bolj kot kdaj koli prej digitalne. Kupci raziskovanje o želenih izdelkih ali storitvah opravljajo sami in praktično vse na spletu. Ker se je način povezovanja s kupci zelo spremenil, je za prodajalce bistveno težje ostati v njihovih mislih. Številni oglaševalci, ki se soočajo z novo resničnostjo in krčenjem proračunov, se zato usmerjajo k marketinškemu pristopu, imenovanem Precision Demand Marketing (PDM). Z uporabo digitalnih signalov iz vedenja kupcev in podatkov o nameri lahko oglaševalci prilagodijo nakupno izkušnjo tako, da ustreza spreminjajočim se potrebam njihovih potencialnih strank, ter tako dosežejo želene rezultate.
Z vključevanjem digitalnih signalov, kot so podatki o nameri v PDM-ju, lahko oglaševalci opredelijo ključne težave kupcev in natančno ciljajo tiste kupce, ki raziskujejo o izdelkih za nakup. Če želijo to storiti, morajo biti v mislih potencialnih kupcev že veliko prej, preden ti začnejo z raziskovanjem. Podatki o nameri omogočajo vpogled v zanimanja potencialnih strank, kar oglaševalcem omogoča določitev, kako in kdaj, v kateri točki, se bodo vključili. Ti podatki ugotavljajo, katera podjetja bolj dejavno kot običajno raziskujejo o vaših izdelkih ali storitvah, ter sporočajo, kdaj in kaj želijo slišati od vas.
Podatki o nameri ponujajo priložnost za izboljšanje interakcij s kupci v številnih kanalih. Zaradi izboljšanih možnosti ciljanja in konverzij omogočajo optimizacijo, v marketing pa prinašajo natančnost.