Deli

iPROM in raziskovalna hiša Valicon že četrto leto zapored izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. S sodelovanjem v aktualni raziskavi jima lahko pomagate prepoznati letošnje vodilne trende v digitalnem medijskem ekosistemu, ki bodo narekovali snovanje učinkovitih trženjskih strategij.

iPROM Raziskava - Odnos do digitalnega oglaševanja 2022

iPROM in Valicon z raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja kontinuirano spremljata trende na slovenskem trgu in ugotavljata, kolikšne bodo letošnje naložbe v digitalno oglaševanje, kakšen odnos imajo slovenska podjetja do drugih oblik oglaševanja, katere oblike digitalnega oglaševanja najpogosteje uporabljajo, kako razvijajo svoje digitalne kompetence ter kako dojemajo naložbe v marketinško tehnologijo in oglaševalsko infrastrukturo.

V raziskavi lahko sodelujete z odgovori na kratek anonimen vprašalnik na povezavi. Na začetku vprašalnika se lahko s svojim e-naslovom prijavite na izsledke ob zaključku raziskave.

Vabljeni k sodelovanju!

iPROM in Valicon

Deli