Kitajska počasi okreva po prvem valu pandemije in se sooča z gospodarskimi izzivi, ki vplivajo tudi na trg oglaševanja. eMarketer napoveduje, da bodo naložbe v programatično oglaševanje še naprej rasle, predvsem zaradi njegove učinkovitosti in zmogljivosti.
Novembra 2019 je eMarketer poročal, da so izdatki za programatično oglaševanje na Kitajskem znašali 31,35 milijarde ameriških dolarjev, za leto 2020 pa napoveduje 25-odstotno rast, kar znaša 39,25 milijarde ameriških dolarjev.
Programatično oglaševanje zagotavlja najboljši učinek glede na vložek in napredne oblike ciljanja
Kljub upočasnjevanju kitajskega gospodarstva, zaradi posledic pandemije, trženjski strokovnjaki glede rasti naložb v programatično oglaševanje ostajajo zelo optimistični. Poročajo, da je na področju programatičnega oglaševanja na kitajskem trgu še vedno zaznana rast, saj se oglaševalci zavedajo prednosti, ki jim jih ta oblika zagotavlja. Ponuja namreč najboljši učinek glede na vložena oglaševalska sredstva in izredno natančno usmerjeno doseganje ciljnih skupin, kar je v trenutnih časih, ko je treba iz naložb ustvariti največ, še toliko bolj pomembno.
S programatičnim oglaševanjem do prihranka časa pri zakupu oglasnega prostora
Še dva izmed razlogov, zakaj trženjski strokovnjaki na Kitajskem pospešeno vlagajo v programatično oglaševanje, sta tudi praktičnost in prihranek časa pri zakupu oglasnega prostora, kar omogoča programatična tehnologija.
Kitajska je ogromna država s skoraj 1,4 milijarde prebivalcev in ima posledično tudi veliko število medijev. Za ta trg je značilno, da se istočasno izvaja ogromno število oglaševalskih akcij na področju celotne države, zato brez programatičnega zakupa oglasnega prostora skorajda ne gre. Samo predstavljamo si lahko, kako dolgo bi trajalo tradicionalno dogovarjanje za zakup oglasnega prostora pri oglaševalskih akcijah takšnega obsega. Programatične platforme za zakup ciljnih občinstev v digitalnih medijih, med katerimi je v Sloveniji vodilna iPROM Cloud, že preverjeno poenostavljajo zapletene procese z avtomatiziranim procesom zakupa medijskega prostora in omogočajo dinamično optimizacijo oglaševalskih akcij v realnem času.
Vlaganje v programatično oglaševanje na Kitajskem je odvisno tudi od vse širše uporabe platform za upravljanje podatkov. To velja tudi za Slovenijo, kjer velja iPROM DMP za najnaprednejši podatkovni silos o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev.
V dobi tehnologije in množice podatkov programatično oglaševanje ni več trend, ampak stalnica. V prihodnosti bo imelo še večjo vlogo, saj ga bo podpiral tudi napredek v tehnologiji z izrabo potenciala umetne inteligence.