Za povečanje učinkovitosti strojnega učenja moramo razvijati svoja tehnična znanja in spretnosti, obenem pa spodbujati ustvarjalnost, ki zagotavlja najboljše marketinške kampanje.
Umetna inteligenca v skoraj vseh industrijskih panogah poganja digitalno preobrazbo. Na področju prodaje na primer 70 odstotkov ameriških strokovnjakov pri svojem delu uporablja neko obliko umetne inteligence, v marketingu pa platforme, kot je IBM-ova Watson Marketing, približujejo blagovne znamke potrošnikom bolj kot kadarkoli prej.
Umetna inteligenca spreminja področje avtomatizacije
33 odstotkov marketinških strokovnjakov se je leta 2016 v svojem podjetju soočilo z odporom do marketinške tehnologije, leta 2018 je bilo takih le še 27 odstotkov, kaže poročilo podjetja Walker Sands. Direktorji marketinga so spoznali prednosti, ki jih prinašajo orodja za avtomatizacijo. Maja 2019 je, denimo, več kot 70 odstotkov oglaševalcev uporabljalo Googlove strategije samodejnih licitacij.
Avtomatizacija in umetna inteligenca nista novost, a skupaj dosegata nove meje mogočega. Ko so izvršni direktorji podjetij uvideli potencial strojnega učenja, jim je to omogočilo sprejemanje boljših poslovnih odločitev, temelječih na podatkih.
Inteligentna avtomatizacija spreminja način dela
Skrb, da bodo roboti nadomestili ljudi, ni povsem neutemeljena. Delovni tokovi se razvijajo, ponavljajoče se naloge se avtomatizirajo, zato bodo nekatera delovna mesta izginila. A tehnološko zavedna podjetja, v katerih zaposleni delajo skupaj s stroji – da zagotovijo dober izdelek ter razširijo svojo proizvodnjo –, bodo še povečala vrednost svojih zaposlenih.
Zavezanost digitalni preobrazbi je edina prava pot. Večji prihranki in večja učinkovitost uspešno uvedene umetne inteligence so dodaten plus, a ne bi smeli biti prvenstven cilj podjetja. Inteligentna avtomatizacija lahko bistveno spremeni način delovanja podjetja – od izboljšanja sodelovanja s strankami do pospeševanja rasti in ustvarjanja povsem novih področij delovanja.
Na področju marketinške tehnologije to pomeni razvoj tehničnih znanj za povečanje donosa, ki ga proizvede stroj, obenem pa je treba negovati ustvarjalnost, saj na njej temeljijo najboljše marketinške kampanje. Uspeh je odvisen od integracije rešitev za avtomatizacijo, umetno inteligenco in pametno analitiko. To pa je področje, ki ga morajo podjetja še okrepiti. KPMG-jeva raziskava namreč kaže, da te rešitve integrira le 10 odstotkov vprašanih podjetij.