Deli

Personalizacija in umetna inteligenca – ena brez druge ne moreta. Umetna inteligenca predstavlja temelj za uresničitev personalizacije, ki jo potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk.

Personalizacija in umetna inteligenca nepremagljiv par - iPROM - Novice iz sveta

Rezultati raziskav kažejo, da potrošnik zahteva personalizirano izkušnjo, saj noče biti obravnavan kot povprečen, ampak kot individualen.

Glede na rezultate raziskave podjetja Boostify 90 odstotkov potrošnikov meni, da individualna obravnava posameznika s strani podjetij predstavlja pozitivno točko v interakciji. Vseeno pa le 20 odstotkov vprašanih meni, da marketinške aktivnosti zagotavljajo personalizirano izkušnjo. Prepad med pričakovanji potrošnikov in dejansko komunikacijo je več kot opazen in glavna naloga marketinških oddelkov je potrošnikom zagotoviti tisto, kar si želijo – personalizirano uporabniško izkušnjo.

Umetna inteligenca predstavlja gonilo personalizacije, saj omogoča realnočasovno preučevanje podatkov o potrošnikih, upošteva kontekst in omogoča hipne odzive na znake potrošnikov. Vsebino je tako mogoče popolnoma prilagoditi – vse od ponudb blagovnih znamk in sporočil do posebnih pozivov k dejanjem in priporočil za nakup izdelkov.

Kdaj bodo torej blagovne znamke lahko potrošnikom zagotovile pristno personalizirano potrošniško izkušnjo? Preprosto – ko bodo v svoje strategije vključile umetno inteligenco, ki predstavlja velik korak k personalizaciji.

Deli

Arhiv