V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.
Povečanje učinkovitosti oglaševanja s ciljanjem in personalizacijo oglasnih sporočil
Prvoosebni podatki omogočajo blagovnim znamkam boljše razumevanje potrošniških vedenj in preferenc, kar posledično zagotavlja bolj natančno ciljanje in personalizacijo oglaševalskih akcij. Ta prilagojen pristop vodi do večje učinkovitosti digitalnega oglaševanja, kar je ključno za uspešen zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih.
Brez teh dragocenih vpogledov, ki jih prvoosebni podatki ponujajo, blagovne znamke zapravljajo priložnosti in dovolijo svojim tekmecem, da prevzamejo njihov tržni delež.
Uporaba umetne inteligence
Umetna inteligenca v kombinaciji z analitiko omogoča natančno napovedovanje potrošniških trendov in prilagajanje oglaševalskih strategij v realnem času. S sposobnostjo analiziranja obsežnih količin podatkov in prepoznavanja skritih vzorcev omogoča blagovnim znamkam, da se prilagajajo spremembam trga hitreje in bolj učinkovito kot kadar koli prej.
Tiste blagovne znamke, ki še niso vključile umetne inteligence v svoje strategije, se lahko v prihodnosti znajdejo brez ključnih orodij za analizo podatkov, izgradnjo dinamičnih kreativ in optimizacijo oglaševalskih akcij, kar vodi v stagnacijo njihovih oglaševalskih strategij in zmanjšano donosnost naložb.
Zagotavljanje in ohranjanje konkurenčne prednosti
V današnjem konkurenčnem digitalnem ekosistemu je uporaba umetne inteligence in prvoosebnih podatkov ključna ne le za pridobitev prednosti, temveč za zagotovitev obstoja na trgu. Blagovne znamke, ki zanemarjajo vlaganja v te tehnologije, se bodo neizogibno znašle v zaostanku, saj bodo tekmeci, ki izkoriščajo moč umetne inteligence in prvoosebnih podatkov, zagotavljali boljše rezultate za svoje stranke in poslovanje.
Še več, s prihajajočimi omejitvami tretjeosebnih piškotkov bodo blagovne znamke brez zbirke prvoosebnih podatkov o svojem digitalnem občinstvu v izjemno težkem položaju, saj se bodo soočile s pomanjkanjem ključnih vpogledov ter omejenimi možnostmi za ciljanje in personalizacijo.
Zakaj je partnerstvo s ponudniki oglaševalskotehnoloških rešitev ključno?
Danes se blagovne znamke povezujejo s ponudniki oglaševalskotehnoloških rešitev (Ad Tech), tako kot so se v prejšnjem obdobju povezovale z medijskimi in oglaševalskimi agencijami. To partnerstvo jim omogoča dostop do naprednih tehnologij in strokovnega znanja, ki je potrebno za učinkovito upravljanje in optimizacijo digitalnih oglaševalskih kampanj.
Z vključitvijo tehnologij za zbiranje prvoosebnih podatkov in umetne inteligence blagovne znamke ne le izboljšajo svojo oglaševalsko učinkovitost, temveč tudi krepijo svoj konkurenčen položaj v digitalnem prostoru. Ne glede na to, ali so blagovne znamke pripravljene ali ne, je to neizogibna prihodnost digitalnega oglaševanja in medijskega zakupa.
Leto 2024 bo prineslo korenite spremembe v digitalnem oglaševanju in trženju. Zaostrene gospodarske razmere, umik tretjeosebnih piškotkov, pritiski na spoštovanje zasebnosti in vse večji razmah umetne inteligence odpirajo vrata novi dobi trženja. Agilne blagovne znamke, podjetja in marketinški strokovnjaki to vidijo kot izjemno priložnost. Bodite med njimi. Vključitev prvoosebnih podatkov in uporaba umetne inteligence nista več izbira, ampak nujnost za večjo konkurenčnost.
Če želite biti pripravljeni na spremembe in pogumno korakati naprej v dobo digitalnih priložnosti z uporabo umetne inteligence ter potrebujete zaupanja vrednega ponudnika oglaševalskotehnoloških rešitev (Ad Tech), mi pišite na simon.struna@iprom.si.