iPROM je kot ustanovni član zavoda IAB Slovenija sodeloval na 10. IAB Akademiji, kjer so bili predstavljeni tudi rezultati raziskave AdEx. Ti kažejo, da so naložbe v digitalno oglaševanje v primerjavi s preteklim letom zrasle za 18 odstotkov.
Po podatkih raziskave za Slovenijo AdEx 2017 so bile naložbe v digitalno oglaševanje v lanskem letu vredne 47,2 milijona evrov, kar predstavlja 18-odstotno rast naložb v digitalne kanale.
Da ljudje raje gledamo, kot beremo oglase, dokazuje tudi dejstvo, da ima prikazno oglaševanje še vedno največji delež (46 %), opažamo pa manjši upad naložb v klasične oglasne pasice, medtem ko video oglaševanje v Sloveniji beleži 30-odstotni delež naložb v digitalno oglaševanje. Med kategorijami sta v primerjavi z letom 2016 najhitreje rasla Facebook in programatično oglaševanje.
Po podatkih Mediane je digitalna medijska potrošnja v letu 2017 beležila 84-odstotni doseg. Trend uporabe družbenih omrežij je v letu 2017 naraščal. Pri vseh generacijah sta bila močno v prednosti Facebook in YouTube, pri generacijah Y in Z pa je lani zrasla tudi uporaba Instagrama. Je bil pa v lanskem letu zaznan upad uporabe Twitterja in LinkedIna pri generaciji Z. Internet je resnično sestavni del našega vsakdanjika, ne glede na generacije, saj je njegova uporaba prisotna skozi cel dan, najizrazitejša pa je pri generaciji Z.
Na 10. IAB Akademiji je iPROM predstavil tudi rezultate raziskave Nakupna pot slovenskega potrošnika, ki jo je izvedel v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon. Z njo so preverili, kako se spreminjajo nakupne navade slovenskih potrošnikov in kakšno moč imajo digitalni mediji v procesu odločanja. Miloš Suša, spletni medijski specialist, je predstavil izsledke raziskave o nakupni poti za izdelčne kategorije počitnice, zabavna elektronika, krediti in avtomobili.
Izsledki raziskave so pokazali, da je internet glavno orodje za informiranje pri vseh kategorijah. Suša je izpostavil tudi, da digitalno oglaševanje pomembno vpliva na odločitev, ko je potrošnik že v nakupnem procesu, saj je bolj dovzeten za vsebine in oglase, vezane na določeno kategorijo. V kategoriji zabavna elektronika je bilo vplivu digitalnih oglasov in vsebinam izpostavljenih 73 odstotkov vprašanih, v kategoriji avtomobili 70 odstotkov, v kategoriji počitnice 61 odstotkov ter v kategoriji krediti 52 odstotkov.