Deli

V Združenem kraljestvu se povečujejo naložbe v digitalno oglaševanje, na prvem mestu je trgovina na drobno.

Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo - iPROM - Novice iz sveta

Lani so se naložbe v digitalno oglaševanje v Združenem kraljestvu povečale za 8 odstotkov. Letos naj bi dosegle še dodatno 16,8-odstotno rast in prišle do 19,23 milijarde britanskih funtov, kar utrjuje položaj Združenega kraljestva kot največjega evropskega trga z vidika naložb v digitalno oglaševanje.

Vse panoge se niso odrezale enako. Turizem je lani zabeležil 51-odstoten padec oglaševalskih naložb, medtem ko je panoga računalniških izdelkov in potrošniške elektronike dosegla 38,8-odstotno rast. Za letošnje leto eMarketer ocenjuje, da se bodo v vseh panogah, ki jih spremlja, naložbe v oglaševanje okrepile.

Naložbe v digitalno oglaševanje trgovine na drobno bodo letos znašale 3,98 milijarde britanskih funtov, drugo mesto bodo zasedli izdelki široke potrošnje (2,79 milijarde britanskih funtov).

V Sloveniji po podatkih raziskave iPROMa in Valicona trend rasti naložb v digitalno oglaševanje beležijo vse panoge, pri čemer najbolj raste kategorija Drugo, kjer povprečna naložba v digitalno oglaševanje znaša 856.500 evrov (29 odstotkov več kot v letu 2020). V to kategorijo se uvrščajo največji oglaševalci iz kategorije Lepota in zdravje. V trgovinski panogi bo proračun za digitalno oglaševanje znašal 666.200 evrov (2-odstotna rast v primerjavi z letom 2020), sledita ji storitvena panoga z 264.200 evri (1-odstotna rast) in turizem s 182.500 evri (9-odstotna rast).

Deli

Arhiv