Raste zlasti poraba za oglaševanje na maloprodajnih medijskih omrežjih, povezani televiziji, družbenih medijih in iskalnikih.
Zaradi pandemije, ki je svet pahnila v gospodarsko negotovost, so se eMarketerjeve napovedi glede naložb v digitalno oglaševanje spremenile in mu sprva pripisale nižje naložbe. A v zadnjem četrtletju 2020 je bilo že opaziti oživitev trga, zaradi česar so se napovedi popravile. Te kažejo, da bo do leta 2024 v ZDA v digitalno oglaševanje vloženih približno 65 milijard ameriških dolarjev več, kot je eMarketer pričakoval pred pandemijo.
K temu povečanju so največ prispevala maloprodajna medijska omrežja in povezana televizija. Potrošniki so namreč med pandemijo precej več nakupovali prek spleta in uporabljali storitve pretočnih vsebin. Trend rasti spletnega nakupovanja se po ugotovitvah iPROMa, Valicona in Ceneje.si nadaljuje tudi v Sloveniji.
Štirikrat večja poraba za maloprodajne oglase
Poraba za oglase na področju maloprodaje se bo po eMarketerjevih napovedih v štirih letih skoraj početverila. Do leta 2023 bodo oglaševalci oglasom na spletnih mestih ali v aplikacijah, osredotočenih v glavnem v e-trgovino, namenili več kot 52 milijard ameriških dolarjev.
Zrasla je tudi poraba za oglaševanje na povezani televiziji. Ta naj bi do leta 2025 dosegla 34,49 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja v primerjavi z letom 2021, ko je znašala 14,44 milijarde, izredno povečanje.
Vse več oglaševalcev se k digitalnim kanalom obrača zaradi prednosti, ki jih ti nudijo v primerjavi s tradicionalnimi mediji. Med njimi sta denimo izboljšano ciljanje in merljivost.