Deli

iPROM je v preteklem letu s programsko opremo iPROM AdServer izvedel 23 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2015 in uporabnikom digitalnih medijev posredoval skoraj 21 milijard spletnih oglasov. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu ponovno močno prednjači panoga avtomobilizem s 27-odstotnim deležem.

V Sloveniji panoga avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih tudi v letu 2016 - iPROM - Press

iPROM lani prikazal skoraj 21 milijard spletnih oglasov

iPROM je lani s programsko opremo iPROM AdServer uporabnikom slovenskih digitalnih medijev posredoval 31 odstotkov več različnih oglasnih kreativ, s katerimi je realiziral 8 odstotkov več prikazov oglasov kot leto prej. To pomeni, da je prikazal več kot 40.000 različnih oglasnih kreativ, s katerimi je realiziral skoraj 21 milijard prikazov oglasov.

iPROM število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije na domačem trgu spremlja vse od leta 2005.

Število oglaševalskih akcij večje za 23 odstotkov

Lani so neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki s pomočjo iPROM-ove infrastrukture za digitalno oglaševanje izvedli skoraj 13.000 oglaševalskih akcij, kar je 23 odstotkov več kot leta 2015.

Tako je oglasni strežnik iPROM AdServer v letu 2016 z uporabniki digitalnih medijev v povprečju vsako sekundo zabeležil 3273 interakcij in jim posredoval 662 oglasov.

Avtomobilska industrija s 27-odstotnim deležem trdno na prvem mestu po prikazanih oglasih

V letu 2016 na prvem mestu ostaja avtomobilska panoga z več kot petimi milijardami prikazanih oglasov oziroma s 27-odstotnim deležem vseh prikazanih oglasov. Na prestol se je po dveh letih premora vrnila lani. Pred tem je na vrhu kraljevala kar šest let.

Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v letu 2016 - iPROM

Drugo in tretje mesto sta v letu 2016 zasedli panogi trgovina ter zabava in prosti čas, le da sta, glede na leto 2015, zamenjali mesti. Panoga zabava in prosti čas je bila lani z 2,5 milijarde oziroma s 13 odstotki prikazanih oglasov na drugem mestu, trgovina pa z 2,4 milijarde oziroma z 12 odstotki na tretjem.

Vse večje vlaganje v digitalno oglaševanje na področju turizma

Večje vložke v digitalno oglaševanje iPROM beleži v panogi turizem, ki se je lani uvrstila na četrto mesto z 1,9 milijarde prikazov oziroma s skoraj 10-odstotnim deležem vseh prikazanih oglasov. Leto prej je bila omenjena panoga na šestem mestu s sedemodstotnim deležem. Digitalno oglaševanje storitev na področju turizma je v porastu in je v preteklih letih beležilo pozitivne trende, zato v iPROM-u rast v panogi turizem pričakujejo tudi v prihodnjem letu.

Delež prikazanih oglasov v digitalnih medijih v letu 2016 po panogah - iPROM

»Naši podatki za preteklo leto potrjujejo, da se naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji krepijo. Po podatkih evropske raziskave AdEx, ki poteka pod okriljem organizacije IAB v Sloveniji, oglaševanje v digitalnih medijih zavzema četrtino vseh oglaševalskih proračunov,« je povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u. »Za nami je uspešno leto. iPROM je v letu 2016 večji obseg dela podkrepil s širitvijo strokovne ekipe, z novimi rešitvami na področju interneta stvari in nadgradnjo programske opreme iPROM Cloud, ki odslej omogoča aplikativno povezljivost s praktično vsemi napravami, priključenimi v internet.«


International Press Release: In 2016, the Automotive Industry Remains the Largest Digital Advertiser in Slovenia (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing