Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je v pogovoru z Marketing magazinom pojasnil, kako nova resničnost vpliva na tržno komuniciranje in povečano obiskanost družbenih medijev.
Miha Rejc se je v pogovoru z Marketing magazinom dotaknil izsledkov iPROMove analize medijske potrošnje v slovenskih digitalnih medijih, ki so pokazali rekordno rast zanimanja za vsebine v digitalnih medijih. V komentarju je poudaril, da v trenutnem obdobju večji obisk beležijo tudi praktično vsa družbena omrežja, saj se ljudje zaradi samoosamitve in upoštevanja fizične razdalje bolj intenzivno posvečajo druženju prek digitalnih kanalov.
Zato blagovnim znamkam svetuje, da »kljub spremenjenim okoliščinam še naprej komunicirajo s svojimi sledilci, a da svoja sporočila prilagodijo razmeram, tudi v smislu ozaveščanja in spodbujanja k spoštovanju ukrepov. Možnost dvosmernega komuniciranja z blagovnimi znamkami na družbenih omrežjih v teh časih še v večji meri stopa v ospredje.«
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin maj 2020: Je koronakriza še spodbudila oglaševanje na družbenih medijih? (št. 467).