Družbena omrežja so eden najpomembnejših kanalov komuniciranja. Kako jih učinkovito upravljati, kako v komunikacijo in ustvarjanje vsebin vključiti digitalne vplivneže ter kako motivirati svoje sledilce, da bodo postali aktivni ambasadorji blagovne znamke, so vprašanja, na katera mora znati odgovoriti vsak komunikator. Vse, kar je pomembno za ustvarjanje prave kemije med vašo organizacijo, blagovno znamko in vašimi kupci, bo na naslednjem MModernem seminarju predstavil Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev.
Vsebina seminarja bo potekala v štirih tematskih sklopih. Obravnavali bodo komunikacijo na družbenih omrežjih; od oblikovanja komunikacijske strategije, kdo so digitalni vplivneži, kateri so pravi in kako jih vključiti v strategijo do pomembnosti pripovedovanja zgodb (»storytelling«), kako enako zgodbo povedati na različnih kanalih in zakaj so metrike pika na i pri uspehu.
Kdaj: 14. september ob 10. uri v Ljubljani
Prijavi se na: mmoderniseminarji@markeringmagazin.si, tel: 01 43 45 640
Cena seminarja: 152,50 EUR (z vključenim DDV); za zgodnje prijave (do 31. 7. 2017) in naročnike MM 25 % popust
O predavatelju
Miha Rejc je vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v spletni medijski agenciji iPROM. V novi vlogi z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti v družbenih medijih v marketinške strategije. Rejc se je po študiju novinarstva na FDV-ju zaposlil kot komunikator in v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste. Nato se je pridružil podjetju Pro Plus kot urednik družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poti digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je bil Rejc zaposlen kot direktor digitalnega marketinga.
Program
10:00—11:00 Kako postaviti komunikacijsko strategijo nastopa na družbenih omrežjih?
Katera družbena omrežja izbrati in s kakšnimi vsebinami nastopiti na njih? Je Facebook res v zatonu? Ali so sledilci tisti, ki štejejo, in ali je pomembnejši kakšen drug kazalnik uspešnosti (KPI) kot pa tisti, ki smo si ga zastavili? Beseda bo tekla o uporabi ustreznih KPI in kako digitalna transformacija spreminja ne le strategijo, temveč tudi same merilnike. Udeleženci bodo spoznali tudi nove trende na družbenih omrežjih, ki jih ne smejo spregledati pri komunikacijski strategiji.
11:00—12:00 Kdo so digitalni vplivneži in kako jih vključiti v svojo komunikacijo?
Pri ustvarjanju vsebin se vedno pogosteje opiramo na vplivneže kot podaljške komunikacije blagovne znamke. Na kaj je treba biti pozoren pri izbiri vplivnežev za sodelovanje, kakšne so pasti in kako se jim lahko izognemo? Vključitev vplivnežev v komunikacijske dejavnosti je ključna za povečanje učinkov, optimiziranje pojavnosti in prepričljivo komunikacijo. Za blagovno znamko je pomembno, da poišče ustrezne vplivneže, ki z objavami na svojih digitalnih kanalih sovpadajo z znamko, njeno strategijo, s podobo, z ugledom in načinom komuniciranja.
12:00—12.15 ODMOR
12:15—13:15 Pripovedovanje zgodb: kako zgodbo prilagoditi posameznim kanalom?
Pripovedovanje zgodb je vedno igralo pomembno vlogo pri uspešnem marketingu. Zgodbe pomagajo pri gradnji osebnosti in ustvarjanju povezave s potrošniki. Pomembne so torej dobra zgodba, prepričljivost in avtentičnost. A kako lahko zgodbo prilagodimo vsakemu kanalu posebej, kako lahko povemo zgodbo na družbenih omrežjih? Kako lahko povemo enako zgodbo oziroma sporočilo z videom na YouTubu in na drugi strani s tvitom? Kako prilagodimo zgodbe različnim generacijam? S prihodom novih generacij (milenijce že obvladamo; pa znamo komunicirati tudi generacijama Z in Alfa?) se moramo poleg pripovedovanja zgodb zavedati tudi pomembnosti njihovega vključevanja v (so)oblikovanje blagovne znamke. To je pomembno predvsem pri grajenju dolgoročne povezanosti z blagovno znamko.
13:15—14:00 Zakaj metrike niso le dolgočasno poročilo, ki ga delamo za šefa?
Kaj se iz metrik lahko naučimo in kako lahko na njihovi podlagi izboljšamo svoj nastop na digitalnih kanalih? Danes imamo dostop do velike količine podatkov, kar nam omogoča spremljanje uporabniške interakcije v najboljši meri. Izbrati je treba metriko, primerno posameznemu družbenemu omrežju. Spremljanje pravih metrik in prilagajanje komunikacije je ključno za uspeh.
Novica je bila prvotno objavljena na spletni strani Marketing Magazina.