Deli

V medijski potrošnji uporabnikov interneta je stalnica le ena – sprememba. Spremljanje medijskih vsebin na več zaslonih hkrati, brisanje mej med tradicionalno televizijo in digitalnimi platformami za spremljanje video vsebin ter prevlada fotografij na družbenih omrežjih so le nekateri izmed trendov, ki jih za letos napoveduje raziskava Mary Meeker Internet Trends 2019.

Medijska potrošnja stalnica je sprememba - iPROM - Novice iz sveta

Raziskava Mary Meeker Internet Trends 2019, ki je že tradicionalno izvajana pod okriljem priznane ameriške analitičarke Mary Meeker, potrjuje, da se medijske navade potrošnikov spreminjajo hitreje, kot bi lahko napovedali. Raziskava tudi letos ponuja zanimiv vpogled v vedenje potrošnikov in marketinškim strokovnjakom ponuja koristne informacije.

Ena izmed poudarjenih smernic medijske potrošnje je vse večja uporaba več digitalnih zaslonov hkrati. Prav to spreminja tudi pogled marketinških strokovnjakov, za katere je priporočljivo, da medijsko potrošnjo vidijo kot bolj razdrobljeno. Ključno je, da zapisano upoštevajo tudi pri načrtovanju marketinških strategij.

Še ena značilnost je brisanje mej med tradicionalno televizijo in digitalnimi videi. Potrošniki so včasih video vsebine spremljali le prek tradicionalne TV, danes pa vedno več časa namenjajo spremljanju videov prek telefonov, tablic in računalnikov, kar omogočajo vsebine OTT. Spreminja pa se tudi tradicionalni pomen televizije, saj televizijskega sprejemnika potrošniki ne uporabljajo le za spremljanje aktualnega programa, pač pa je televizija uporabljena kot medij za spremljanje digitalnih vsebin. Z drugačno uporabo televizije se je spremenila tudi njena definicija, ki postaja digitalna. Digitalne video vsebine tako pridobivajo na moči, spremljanje tradicionalne televizije pa se vedno bolj umirja.

Če je včasih veljalo, da na družbenih omrežjih prevladujejo zapisi, je danes stanje čisto drugačno – prevladuje namreč slika. S prevlado družbenih omrežij, kot so Instagram, Snapchat in Pinterest, med uporabniki raste tudi deljenje slikovnega gradiva. Priljubljenost slikovnega gradiva najbrž izhaja iz dejstva, da slika pove več kot tisoč besed, po drugi strani pa uporabnikom branje zapisov vzame več časa kot le pregled fotografij. Veliko vlogo igra tudi porast pametnih telefonov z dobrimi kamerami, ki vsakemu posamezniku omogočajo odlične posnetke.

Medijska potrošnja se spreminja, marketinški strokovnjaki pa naj pri snovanju strategij to tudi upoštevajo. iPROMova raziskava iz leta 2018 je pokazala, da so pametni telefoni prevzeli prvo mesto ter postali prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin. Podobno pa velja tudi za ostale kanale – če so se uporabniki včasih zadrževali na določenem kanalu, to še ne pomeni, da se po določenem času niso namenili kam drugam. Prav zato je priporočljivo slediti trendom in jih upoštevati.

Deli

Arhiv