Deli

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v kolumni za Marketing magazin pisal o eksponentnem napredku industrije 4.0, ki digitalnemu marketingu pripisuje še večjo vlogo.

Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0? - iPROM - Novice

Leon je v kolumni za Marketing magazin poudaril pomen prehoda v industrijo 4.0, ki temelji na digitalizaciji in podatkih. Prepričan je, da se njihovega pomena zavedajo tudi tista podjetja, ki so pred aktualnimi razmerami tehnologijo postavljala na stranski tir.

»Edinstvena prednost digitalnega marketinga v primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja so podatki, ki omogočajo vpogled v vedenje potrošnikov, učinkovitejše doseganje ciljne skupine in prilagajanje njegovih učinkov v realnem času. Kako izkoristiti pametne podatke za boljše odločanje in načrtovanje, je danes eno od ključnih vprašanj, s katerim se ukvarjajo marketinški oddelki v tesnem sodelovanju z razvojnimi in IT-oddelki. Prepričan sem, da so zmagovalci sodobnega časa tisti, ki bodo iskali sinergije in krepili medekipno sodelovanje z namenom doseganja presežkov,« je zapisal Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Leon meni, da se ključ učinkovitega delovanja skriva v podatkih, ki omogočajo boljše razumevanje potrošnika. Danes je razumevanje kupcev ključno, zato novodobne trženjske strategije temeljijo na uporabi podatkov. Tega se zelo dobro zavedajo blagovne znamke, ki prodajajo neposredno kupcem in so v teh časih v veliki prednosti, saj prilagajajo strategijo potrebam časa in izkoriščajo potencial marketinga prek digitalnih kanalov.

Leon Brenčič se je dotaknil tudi medijskih proračunov, ki so danes drugačni, kot bi pričakovali v začetku leta. Danes je učinkovitost oglaševanja pomembnejša, saj so tako oglaševalci kot tudi potrošniki postali cenovno bolj občutljivi. Rekordna rast digitalnih medijev v marcu in aprilu se ohranja tudi v novi resničnosti in oglaševanje na teh kanalih že dolgo zagotavlja najboljše razmerje med vložkom in izkoristkom. Leon je prepričan, da so trenutno v prednosti tudi tisti oglaševalci, ki izbirajo napredne pristope in s programatičnim oglaševanjem, dinamičnimi kreativami ter hiperpersonalizacijo bolj učinkovito dosegajo ciljno skupino.

»Danes je načrtovanje brez jasnega vpogleda v delovanje in potrebe trga praktično nemogoče. Težko govorimo o učinkovitosti izvedenih aktivnosti, če nimamo jasnega vpogleda v njihovo analitiko. Če kdaj, potem bo zaradi potrebe po transparentnosti in večji stroškovni občutljivosti digitalno oglaševanje prevladovalo prav danes, oglaševalska tehnologija, povezana z učinkovito uporabo in izrabo pametnih podatkov, pa je postala v tem intenzivnem prehodu v industrijo 4.0 še pomembnejša kot kadar koli prej,« zaključuje Leon Brenčič.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin maja 2020: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0? (št. 468).

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv