Deli

V spletni medijski agenciji iPROM smo za Citypark pripravili aktivacijo na Facebooku, ki je sodelujočim razkrila njihov nakupovalni stil.

Kaksen-je-tvoj-nakupovalni-stil-iPROM-novica

Kratek opis akcije: Osebnostni kviz Kakšen je tvoj nakupovalni stil privrženkam Cityparkove strani na Facebooku omogoča, da odkrijejo svoj nakupovalni stil. Odgovor na serijo zabavnih vprašanj pokaže, ali so pri nakupovanju »premišljene«, »šoping entuziastke« ali »kraljice popustov«. Aplikacija jim ob zaključku kviza obenem predlaga tudi nabor trgovin, ki jim glede na rezultat najbolje ustrezajo.

Blagovna znamka Citypark tako dosega visoko vpletenost uporabnic na družbenem omrežju Facebook, viralno širjenje vsebine (kviza in profilov) ter unikatno predstavitev svojih trgovin.

Elementi akcije: osebnostni kviz, upravljanje družbenih omrežij, oglasi na Facebook-u, klasične spletne pasice, spletno mesto citypark.si, LCD-oglasi v nakupovalnem središču Citypark
Predstavnici naročnika: Maja Vidmar in Klavdija Miklavžin Javornik
Vodja projekta v spletni medijski agenciji: Miloš Suša
Koncept, dizajn in priprava aplikacije za Facebook: Sebastjan Pirih
Priprava medijske strategije in zakup medijev: Andrej Ivanec in Slaven Petrovič
Upravljavec družbenih medijev: Sebastjan Pirih
Trajanje akcije: september 2015

Primeri vprašanj v osebnostnem kvizu Kakšen je tvoj nakupovalni stil

Kaksen-je-tvoj-nakupovalni-stil-Primeri-vprasanj-iPROM-novica

Rezultati osebnostnega kviza

Kaksen-je-tvoj-nakupovalni-stil-Profili-nakupovalk-iPROM-novica

Deli