Personalizacija že leta predstavlja odličen način za učinkovito doseganje potrošnikov – s pravim sporočilom na pravem kanalu in ob pravem času. V novi resničnosti je vloga personalizacije še bolj vidna.
Pandemija koronavirusa je skoraj vse izkušnje potrošnikov preusmerila v digitalni svet, konkurenca digitalnih ponudnikov pa je naenkrat postala še večja. Mnoga podjetja so začela komunicirati enaka, neusmerjena sporočila, ki potrošnikom ne zagotavljajo dodane vrednosti, ampak le ustvarjajo komunikacijski hrup. Kako torej preglasiti komunikacijski hrup in izstopiti iz povprečja? S humaniziranjem blagovne znamke, ki ustvarja pristnejše izkušnje in temelji na personalizaciji.
Učinkovita personalizacija temelji na napredni uporabi podatkov
Strokovnjaki za trženje se morajo vprašati, ali njihova sporočila resnično kažejo na to, da blagovna znamka ve in razume, kdo so njeni potrošniki. Odgovor na vprašanje ponujajo podatki, ki razkrivajo, kdo je ciljni kupec, kakšne so njegove navade in želje. Strokovnjaki pravijo, da je ravno zdaj pravi čas, da pozornost posvetimo podatkom in podrobnostim, kot so zgodovina nakupov, nastavitve zgodovine transakcij, vremenski podatki in podatki o času, ki lahko pomagajo obogatiti izkušnjo potrošnika.
Naslednji korak: ciljanje
Ko moč podatkov združimo z napredno tehnologijo, lahko določimo, katere segmente občinstva bomo ciljali z določenimi sporočili, na določenem kanalu in ob določenem času. Pri tem nam v iPROMu pomaga tehnologija, ki omogoča različne vrste naprednega ciljanja, tudi prediktivno ciljanje. Z rešitvijo za programatični zakup ciljnih občinstev iPROM Cloud postopek ciljanja in zakupa medijev še poenostavimo, saj rešitev zagotavlja dinamično optimizacijo akcij v realnem času in avtomatiziran proces zakupa medijskega prostora.
Zdaj ni čas za tišino
Strokovnjaki opozarjajo, da sedaj ni pravi čas za ustavljanje komunikacije blagovnih znamk. Ravno zdaj je trenutek, da se blagovne znamke prepričajo, kakšen odnos imajo v resnici s potrošniki. Raziskava podjetja Acquia je pokazala, da več kot polovica potrošnikov meni, da jih blagovne znamke v resnici ne poznajo. To kaže na pomanjkanje zbiranja preprostih podatkov iz ponavljajočih se vzorcev nakupa, ki bi jih lahko podjetja uporabila za ustvarjanje bolj prilagojenih izkušenj. 80 odstotkov kupcev meni celo, da bi bili bolj zvesti blagovni znamki, ki bi jim pokazala, da jih res razume in bi jim prilagodila ponudbo.
Že mnoge pretekle raziskave so nakazale na velik pomen personalizacije, ki jo kupci pričakujejo od blagovnih znamk. Zdaj je čas, da podjetja začnejo zbirati podatke, ki so odlična osnova za natančno ciljanje potrošnikov.