Deli

Družba iPROM je na tekmovanju WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2025 skupaj s partnerji dosegla dvojni uspeh. Projekt Ljubljana Airport FLY, razvit v sodelovanju s Fraportom Slovenija, je osvojil prvo mesto v kategoriji Uporaba podatkov, projekt SPAR Tailormade, pripravljen v sodelovanju s podjetjem SPAR Slovenija, pa tretje mesto v kategoriji Trgovina.

iPROM na tekmovanju WEBSI 2025 zmagal v kategoriji Uporaba podatkov s projektom Ljubljana Airport FLY in dosegel tretje mesto v kategoriji Trgovina s projektom SPAR Tailormade - iPROM - Novice

Nagrade WEBSI Digitalni presežki Slovenije že več kot desetletje predstavljajo pomembno priznanje na področju digitalnih komunikacij in tehnologij. Letos se je na izbor prijavilo 225 projektov v različnih kategorijah, strokovna žirija pa je nagradila tiste, ki so s svojo inovativnostjo, učinkovitostjo in strateškim pomenom izstopali na slovenskem trgu.

Projekt Ljubljana Airport FLY, nagrajen s prvim mestom v kategoriji Uporaba podatkov, je digitalna oglaševalska platforma za ciljno promocijo letalskih destinacij z ljubljanskega letališča, ki temelji na prvoosebnih podatkih letališča. Leta 2024 je bila nadgrajena z mehanizmom ojačevalnega učenja, kar je umetni inteligenci omogočilo sprotno optimizacijo oglaševalskih parametrov. Platforma danes predstavlja največji oglaševalski ekosistem za turistične storitve v regiji in ustvarja temelje za razvoj trgovskih medijskih mrež na področju turizma.

»Projekt Ljubljana Airpot FLY 2.0 je dosegel zelo dobre rezultate. Dokazal je učinkovitost pristopa v praksi. Gre za inovativno analizo in uporabo podatkov. Opazi se natančno poznavanje naročnikovih potreb. Prednost projekta je tudi hitro prilagajanje potrebam trga, kar je za to panogo izjemno pomembno. Gre za napredno platformo, ki uporablja umetno inteligenco z ojačevalnim učenjem v realnem oglaševalskem okolju. Platforma temelji na lastnih podatkih, omogoča popoln nadzor in samodejno optimizacijo ter je dokazano izboljšala rezultate. Več prodanih vozovnic, nižji stroški. Agenciji je uspelo, o čemer se ponavadi v marketinških ekipah pogovarjamo – kako uporabiti množico internih podatkov, da bi kar najučinkoviteje zadeli želje in izpolnili potrebe svojih ciljnih skupin. Podjetjema iPROM in Fraport Slovenija pa je to dejansko tudi tehnično uspelo,« je ob podelitvi nagrade komentirala strokovna žirija.

SPAR Tailormade - iPROM - Novice

V kategoriji Trgovina tretjeuvrščen projekt SPAR Tailormade je razvit kot podatkovna arhitektura, ki temelji na platformi iPROM Private DMP in združuje podatke z vseh stičnih točk. Sistem deluje na treh ravneh: omogoča mikrosegmentacijo občinstev glede na vedenjske vzorce, v realnem času ustvarja in prikazuje personalizirane oglase ter z algoritmi modelira sorodna občinstva. SPAR Tailormade se s tem vzpostavlja kot trajnostna infrastruktura za podatkovno suverenost in napredno personalizirano komuniciranje v maloprodaji.

»Priznanja potrjujejo pomen vlaganj v razvoj sistemov, ki temeljijo na podatkih in umetni inteligenci, ter njihovo vlogo pri ustvarjanju trajnih učinkov. Oba nagrajena projekta jasno kažeta, da digitalno oglaševanje ni več omejeno na posamezne oglaševalske akcije, temveč se razvija v strateško infrastrukturo, ki omogoča podatkovno suverenost, neodvisnost in merljivo učinkovitost,« je ob prejemu nagrad povedal Simon Cetin, soustanovitelj in partner v družbi iPROM.

iPROM na tekmovanju WEBSI 2025 zmagal v kategoriji Uporaba podatkov s projektom Ljubljana Airport FLY in dosegel tretje mesto v kategoriji Trgovina s projektom SPAR Tailormade - iPROM - Novice

Deli