Mobilni digitalni ekosistem je preplavljen z množico oglasov, pozornost potrošnikov pa je vse težje ujeti. Igrifikacija v mobilnih oglasih vnaša v mobilne oglase igričarske elemente in principe ter poskrbi za večjo pozornost in vključenost potrošnikov.
Komunikacijska gneča je vse večja in za doseganje boljših rezultatov oglaševalskih akcij je priporočljivo vanje vključiti interaktivne oglase. Eden izmed najbolj interaktivnih principov je igrifikacija v oglasih, ki potrošnikom omogoča bolj doživeto uporabniško izkušnjo.
Današnji potrošniki so vedno bolj zahtevni in svojo pozornost vedno bolj namenjajo interaktivnim izkušnjam, kot so vdelane igre ali sestavljanke v oglasih. Igrifikacija v oglasih potrošniku omogoča aktivno vključenost in lažjo izgradnjo odnosa z blagovno znamko, kar se posledično kaže v večjem priklicu in zavedanju blagovne znamke.
Vdelava igrifikacij v mobilne oglase je časovno dolgotrajnejša, a marketinški strokovnjaki so mnenja, da princip iger v oglasih prinaša boljšo učinkovitost akcij.
Oglasni formati z igrifikacijo pridobivajo nove lastnosti, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo, oglaševalcem pa prinašajo številne prednosti – večjo interakcijo uporabnikov z oglasom, večjo prepoznavnost blagovne znamke ter izboljšanje konverzij. V iPROMu smo prvi oglasni format z elementom igirfikacije iPROM Game Ad razvili že leta 2012,« komentira novico Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja.