Na področju elektronske zasebnosti se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU. Na marčevski konferenci »Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?«, ki so jo organizirali Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica, je Igor Mali, operativni direktor iPROM, predstavil pomen ciljanega oglaševanja v digitalnih medijih in zakaj je ključno za uspešno doseganje ciljne skupine potrošnikov.
Tako oglaševalci kot uporabniki si želijo pravo vsebino na pravem mestu ob pravem času, je prepričan tudi Igor Mali, operativni direktor v iPROMu. Če so podatki ustrezno zbrani, če so podana soglasja za obdelavo, potem težav ni, je dejal. Treba je le poskrbeti za učinkovitost. »Oglaševanje je pozitivna stvar, če nas doseže na pravem mestu, ob pravem času in s pravim sporočilom.« Oglasi bodo namreč obstajali tudi, če piškotke zavrnemo. A to bo pomenilo, da nas spletne strani ne bodo prepoznale in dobili bomo še več (nerelevantnega in ponavljajočega se) oglaševanja.
Podatki o uporabnikih so tako ključni za učinkovite oglaševalske kampanje. DMP – iPROMova platforma za upravljanje podatkov – združuje / agregira podatke o uporabnikih, njihovih navadah in vedenjskih vzorcih ter omogoča hranjenje podatkov o preteklih kampanjah oglaševalca. V kombinaciji z napredno oglaševalsko tehnologijo, kot je na primer iPROM Real-time Creative, pa na podlagi časovnih filtrov, različnih vrst ciljanja (vedenjsko, osredotočeno na uporabnika, tehnološko, geografsko) posameznikom v določeni ciljni skupini sestavi različne oglase z zanje najbolj relevantno vsebino. V posamezni kampanji se tako lahko sestavi v realnem času tudi 1.000 različnih oglasnih sporočil.
Ob tem je Igor Mali izpostavil še en vidik zaščite podatkov. Podatki, ki so pridobljeni v oglaševalskih kampanjah na globalnih platformah, so na voljo tudi konkurenci in platformam omogočajo, da prek njih ustvarjajo cenovno bitko za doseganje uporabnikov. Zato je tovrstne podatke treba zaščititi, saj za podjetja predstavljajo edinstveno konkurenčno prednost in so v časih, ko so podatki nova nafta, gonilo rasti podjetja.