Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.
Generacija Z naj bi imela do 143 milijard dolarjev nakupne moči. Česar nima, pa je potrpljenje za slabo digitalno nakupno izkušnjo. Glede na raziskavo Advanisa in Sitecora na vzorcu 1000 ameriških potrošnikov bi bila ta za vsaj tretjino (37 %) predstavnikov generacije Z zadosten razlog za opustitev nakupa, objavo negativne spletne ocene in prehod k drugi blagovni znamki.
Spletni trgovci nimajo prostora za napake
Nakupovalne navade generacije Z so se od začetka pandemije močno spremenile. 57 % potrošnikov je manj zvestih blagovnim znamkam kot prej, 80 % pa je bolj pripravljenih preizkusiti nove blagovne znamke na spletu. Trgovci nimajo prostora za napake, saj jim 38 % kupcev ne bo dalo nove priložnosti v primeru slabe nakupne izkušnje. V primeru pomanjkanja zaloge izdelkov bodo izgubili 74 % kupcev, kar pa še ni vse: 76 % kupcev celo verjame, da bi jih morale njihove priljubljene blagovne znamke dodatno nagraditi za zvestobo.
Za generacijo Z je spletno nakupovanje izkušnja
Generacija Z je med pandemijo izboljšala svoje digitalne veščine in danes v večini daje prednost spletnemu nakupovanju pred nakupovanjem v fizičnih trgovinah. Dojema ga kot izkušnjo in pričakuje predvsem, da bo spletna trgovina dobro delovala na mobilnih napravah, ponujala personalizirana priporočila za nakup in si zapomnila nakupovalne nastavitve kupca.
Generacija Z si želi nove in razburljive izkušnje ter osebni pristop. Visoko vrednoti hitrost dostave in v kar 80 % jo privlačijo tisti spletni trgovci, ki so sposobni dostaviti naročilo v manj kot 24 urah. Za 37 % je pomemben dejavnik tudi brezplačna dostava.
Generacija Z je svojo nakupno moč hitro preusmerila na splet in pritisk na trgovce bo naraščal, vse dokler ji ne bodo ponudili vrhunske spletne izkušnje. Nepogrešljivo orodje za ustvarjanje personaliziranih izkušenj, ki so ključ do polnih denarnic predstavnikov generacije Z, pa je tehnologija.