Deli

Facebook Messenger je napovedal, da bo kmalu omogočil prikazovanje oglasov. Oglaševalci bodo s tem lahko izbrali prikazovanje oglasov tudi v Messengerju, podobno kot pri oglasih za Facebook in/ali Instagram.

Facebook Messenger omogočil prikazovanje oglasov - iPROM - Novice iz sveta

Facebook Messenger je omogočil prikazovanja ciljanih oglasov tudi med pogovori

Pri Messengerju so uporabniki doslej oglase videli samo na časovnici, ko so jih blagovne znamke spodbujale h komunikaciji prek pogovora Messengerja, ali kot sponzorirana sporočila, ciljana na uporabnike, ki so že vzpostavili stik z blagovno znamko preko direktnega pogovora v Messengerju. Pri novi oglasni postavitvi se bodo oglasi prikazali pod funkcijo Facebook Messenger Stories oz. »Your day« in med pogovori. Pred tem je Facebook ponujal možnost oglasov na časovnici, ki pa so s klikom vodili v Facebook Messenger. Primer oglasa si lahko pogledate v videu.

Napredno oglasno ciljanje

Novost bo za zdaj podpirala vse obstoječe Facebookove možnosti oglasnega ciljanja, vključno s pridobivanjem klikov in konverzij. Blagovne znamke bodo lahko uporabile eno fotografijo in vrtiljak fotografij, kmalu pa se bo pridružil še video. Pričakovati je, da bo Facebook kasneje dodal tudi možnosti ciljanja, dodatno prilagojene Facebook Messengerju, ki bodo temeljile, recimo, na razpoloženju ter analizi vsebine ali dejavnosti (deljenje fotografij in podobno). Te možnosti oglasnega ciljanja bodo seveda na voljo z nekaterimi omejitvami, saj je vprašanje zasebnosti za Facebook med prednostnimi področji in tako bo tudi v prihodnje.

Facebook Messenger uporablja že več kot 1,2 milijarde aktivnih uporabnikov, po navedbah Facebooka pa posamezniki in podjetja prek storitve vsak mesec izmenjajo več kot 2 milijardi sporočil. Kot je pri Facebooku že v navadi, je podjetje Messenger najprej predstavilo brez oglasov. S tem so uporabnikom olajšali sprejetje nove platforme in hkrati pridobili informacije o tipičnem vedenju uporabnikov v aplikaciji za prilagoditev formata oglasov in oglasne izkušnje.

»Facebook 85 odstotkov svojih prihodkov pridobi iz oglaševanja preko mobilnih telefonov. Po zadnjih raziskavah (tudi iPROM je prejšnji mesec objavil svojo) se rast mobilnega dostopa počasi upočasnjuje. Pri Facebooku se zavedajo, da je zaradi trenda upadanja rasti, vse bolj pomembno, da svoje prihodke pridobivajo iz ločenih platform. Ob uvedbi ločene aplikacije za pogovor, Facebook Messenger, je bilo za pričakovati, da bodo kmalu ponudili tudi možnost oglaševanja, ki bo po mojem mnenju izredno učinkovito« meni o posodobitvi Andrej Beširevič, specialist za digitalne koncepte v podjetju iPROM.

Deli

Arhiv