Letošnje leto bo za digitalno oglaševanje zelo dinamično. Panogo čaka preobrazba, ki bo vplivala na strukturo odprtega spletnega ekosistema – bliža se popolna ukinitev piškotkov tretjih oseb, ki se jih je doslej uporabljalo za ciljanje in merjenje.
Prehod v svet brez piškotkov tretjih oseb naj bi se zgodil v drugi polovici letošnjega leta, zato digitalno oglaševanje nima več veliko časa za prilagoditev.
Zaradi načrtovane ukinitve piškotkov tretjih oseb morajo udeleženci v digitalni oglaševalski skupnosti, od blagovnih znamk, agencij in založnikov do oglaševalskotehnoloških podjetij, pripraviti načrte za leto 2024, ki bodo upoštevali to spremembo. Da bo poslovanje teklo neprekinjeno, bo treba oglaševalske proračune, tehnologije, poslovne procese ter izdelke in storitve, ki temeljijo na piškotkih tretjih oseb, preusmeriti v druge možnosti.
Podjetja se na ta prehod v svet brez piškotkov tretjih oseb pripravljajo s sprejetjem različnih pristopov. Ti vključujejo tako uporabo tehnologij, ki se osredotočajo na uporabo prvoosebnih podatkov, kot tudi integracijo in raziskovanje novih identitetnih tehnologij, vključno z naprednimi sistemskimi rešitvami za upravljanje identitet.
»V iPROMu smo osredotočeni na na tehnologije, pri katerih je zasebnost na prvem mestu in ki temeljijo na uporabi prvoosebnih podatkov za personalizirano komunikacijo v digitalnih medijih in izvedbo učinkovitih oglasnih akcij v skladu z novimi smernicami. Prvoosebni podatki so ključ do boljšega razumevanja potreb in vedenja ciljnih občinstev, ki nam omogoča ustvariti bolj relevantne in prilagojene uporabniške izkušnje. V želji po oblikovanju oglaševalskotehnoloških rešitev, zasnovanih v skladu z najnovejšimi smernicami varovanja zasebnosti uporabnika, želimo svojim naročnikom zagotoviti kontinuirano izvedbo učinkovitega in ciljanega oglaševanja v digitalnih medijih. To nas postavlja med prebojnike na področju digitalnega oglaševanja, pri katerem je zasebnost na prvem mestu,« pojasnjuje Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.
Digitalno oglaševanje ima potencial za uspešen prehod v novo dobo. S prihajajočimi izzivi letošnjega leta bosta vzajemno zaupanje in odprtost igrala osrednjo vlogo v evoluciji programatičnega oglaševanja, obetajoč pozitivne spremembe in inovacije.