Strokovnjaki v vseh industrijah se trenutno spoprijemajo z enakim vprašanjem: kako bo novi koronavirus vplival na poslovanje? Z enako uganko se soočajo tudi strokovnjaki za digitalni marketing, raziskave pa kažejo na vzpodbudne številke.
Novi koronavirus je trenutno najbolj vroča tematika med strokovnjaki iz različnih industrij. Vse bolj pomembno vlogo pa dobiva tudi njegov vpliv na digitalni marketing, ki trenutno predstavlja enega pomembnejših komunikacijski kanalov med blagovnimi znamkami in potrošniki.
Mnogi strokovnjaki napovedujejo, da bodo naložbe v digitalno oglaševanje v času koronavirusa narasle. Vse več aktivnosti se namreč zaradi preventivnih ukrepov »seli« na splet, strokovnjaki za trženje pa morajo v času poplave digitalnih vsebin biti vedno korak pred konkurenco in z oglaševalskimi sporočili doseči potrošnika – ob pravem času in na pravem mestu. Strokovnjaki so v raziskavi mreže Dentsu Aegis Network ugotovili, da je 14 odstotkov vprašanih oglaševalcev sredstva, namenjena tradicionalnem marketingu, preusmerilo na splet, saj se potrošniki v času izolacije nahajajo ravno tam.
Ljudje sedaj še več časa preživijo na mobilnih napravah, kjer vse pogosteje preverjajo medije – velikokrat tudi z namenom, da se informirajo o trenutni situaciji. O tem govorijo tudi podatki iPROMa o obiskanosti spletnih medijev, ki je v tem času narastla v povprečju za 60 odstotkov.
Podatki raziskave podjetja Global Web Index so pokazali tudi, da se rast obiska družbenih omrežij povečuje med vsemi generacijami. Natančneje: pri generaciji Z so strokovnjaki zaznali 27-odstotno rast, pri milenijcih 30-odstotno, sledita generacija X z 29 odstotki in generacija baby boom s 15 odstotki.
Večja aktivnosti uporabnikov na družbenih medijih se bo najverjetneje okrepila tudi oglaševanje. Več uporabnikov namreč išče vsebino z namenom, da bi v krizi ostali informirani, precej pa se jih k digitalnim medijem zateka z namenom, da bi v teh časih poiskali zabavne ali pozitivne vsebine oziroma odgovore na vprašanja, ki so povezana z njihovim vsakdanom. Rast vpletenosti uporabnikov je mogoče zaznati tudi pri vsebinah, ki jih na družbenih medijih objavljajo vplivneži – uporabniki Instagrama so namreč, glede na raziskavo podjetja Obviously, sponzoriranim objavam namenili kar za 76 odstotkov več všečkov kot pred pojavom pandemije.
Ne le voditelji, tudi blagovne znamke v tem času nosijo veliko odgovornost. Potrošniki pričakujejo podporo in razumevanje, ki se kaže tudi s primerno vsebino, in odnos med potrošnikom in blagovno znamko vzdržuje tudi v težjih časih. Zato so močne blagovne znamke nenehno aktivne in potrošnikom nudijo pomoč – pa naj bo to brezplačna ali brezkontaktna dostava, izobraževalna ali zabavna vsebina oziroma posebna ponudba v obliki brezplačne nadgradnje platforme ali naročniškega paketa.